رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با بیان این‌که رگبار و رعد و برق همچنان در انتظار یزد است گفت: دمای هوای یزد در روزهای آینده 6 درجه گرمتر می شود .
کد خبر: ۷۴۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 21 May 2019

«سیدعباس میرحسینی»  با بیان این‌که از بعد از ظهر امروز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه تا اوایل وقت پنج شنبه دوم خرداد شاهد فعالیت امواج ناپایدار در استان هستیم، اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی نقاط، رگبار و رعد و برق از پیامدهای این موج ناپایدار است .

وی افزود: با فعالیت امواج ناپایدار احتمال تگرگ در مناطق مستعد استان وجود دارد .

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد، با اشاره به این‌که گرمی هوا و رگباری بودن بارش‌ها احتمال رواناب و آب گرفتگی معابر را ایجاد می کند، گفت: روز جمعه سوم خردادماه دمای هوای استان افزایش می‌یابد .

میرحسینی تصریح کرد: این رویداد به این معنا است که هوای گرم استوایی به سمت استان می‌آید و باعث افزایش 4 تا 6 درجه‌ای هوا در یزد می‌شود .

وی در پایان در مورد میزان بارش های 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: دره زرشک با 22.5 میلی متر، نیر با 11 میلی متر و هرات با 11.9 میلی متر بیشترین میزان بارندگی‌ها را در شبانه روز گذشته به خود اختصاص دادند، درحالی که از ایستگاه سنجش میزان بارندگی شهر یزد، بارش قابل اندازه‌گیری گزارش نشده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار