رئیس‌جمهور که برای افتتاح پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو به آذربایجان‌غربی سفر کرده، لحظاتی پیش وارد فرودگاه ماکو شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 21 May 2019


به گزارش تابناک آذربایچان غربی رئیس جمهور به همراه هیئتی طی سفر یکروزه به آذربایجان غربی، لحظاتی پیش وارد فرودگاه ماکو شد.

 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام حسن روحانی امروز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت بمنظور افتتاح ۲۷پروژه عمرانی،تولیدی،ورزشی و خدماتی در بخشهای مختلف از طریق فرودگاه ماکو وارد آذربایجان غربی شد.
 
بر اساس برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده طرح ها و پروژه های مختلفی از جمله افتتاح 4 طرح علمی خدماتی در منطقه آزاد ماکو، ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس، سالن ورزشی فیرورق، سالن تیراندازی و سالن زورخانه خوی، طرح های توسعه اینترنت به ویژه در روستاها، طرح های عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، خطوط شبکه آبیاری و زهکشی سدهای کرم آباد و سیلوه از جمله این طرح ها به شمار می رود.
 
همچنین پروژه مهم آبگیری سد کرم آباد پلدشت، افتتاح سرریز، تونل آبرسان، سیستم انحراف، برج آبگیر سد سردشت و تصفیه خانه های آب شرب این شهر و بند بویلاپوش از دیگر طرح های افتتاحی در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی است.
 
لازم به ذکر است هزینه کرد پروژه های مذکور 4465 میلیارد تومان برآورد شده است که افتتاح این پروژه ها گام موثری در توسعه استان خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار