سردار رحیمی از توقیف ۱۵۰ خودروی لاکچری به دلیل دور دور کردن در سطح شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 25 May 2019

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ  درباره دور دور‌های افراد لاکچری در سطح شهر تهران بزرگ، اظهار کرد: دور دور خود به تنهایی تخلف نیست، اگر این اقدام با رفتار‌های خارج از قانون و شئونات انجام و باعث ایجاد آزار و اذیت سایرین شود، به طور حتم پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که در سطح شهر دور دور می‌کنند و موجب اخلال در نظم جامعه می‌شوند برخورد می‌کند، افزود: در بیشتر نقاط و خیابان‌های پایتخت عمل دور دور کردن برچیده شده و پلیس به این موضوع به طور جدی ورود کرده است.

توقیف ۱۵۰ خودرو لاکچری به دلیل دوردور کردن در شمال تهران/ برخورد پلیس پایتخت با راه اندازان کارناوال خودرو‌های لوکس

سردار رحیمی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم در این زمینه در کنار پلیس است و رصد می‌کند، گفت: موضوع دور دور کردن در خیابان‌ها که موجب هنجارشکنی می‌شود، بر اساس قانون جرم است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در واکنش به اینکه برخی از دارندگان خودرو‌های لوکس و لاکچری پس از جمع شدن در محلی از قبل تعیین شده، اقدام به راه اندازی کارناوال خودروسواری در سطح خیابان‌های پایتخت می‌کنند، گفت: این موضوع همان مصداق دور دور کردن است که ما برابر قانون با این افراد و راه‌اندازان کارناوال‌های خودروهای لاکچری برخورد می‌کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف ۱۵۰ خودرو لاکچری و گران قیمت در شمال تهران که در حال دور دور کردن در خیابان‌ها بودند، تصریح کرد: اگر خودرویی توسط پلیس توقیف شود، از دو هفته تا یک ماه در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شود و سپس مراحل قضایی و اتخاذ جرایم برای آن طی خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار