مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه، هشتم اردیبهشت با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد .
کد خبر: ۷۴۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 30 May 2019
مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه، هشتم اردیبهشت با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید محمد قائم کاظمی بیدک، رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در در این آیین، با اشاره به حضور 30 تیم شرکت کننده در مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات که در سالن جهاددانشگاهی استان به رقابت پرداختند، گفت: کار داوری این مسابقات توسط گروه‌هایی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان انجام شد .

وی با بیان اینکه در نهایت 6 تیم در قالب تیم های چهار نفره به مرحله استانی راه پیدا کردند، افزود: فینال این مسابقات، روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت ماه98 با حضور دانشجویانی از دانشگاههای استان با موضوع «رابطه عاشقانه قبل از ازدواج و اختلال دخترها و پسرها»، «ازدواج موقت»، «حضور بانوان در ورزشگاهها» و «مجازات های اعدام یا شلاق در ملاء عام» برگزار شد.

کاظمی بیدک اظهارکرد: «رعایت اصول و اخلاق مناظره»، «توجه و رعایت فرآیندهای علمی، منطقی و مستدل از طرح مساله تا نتیجه‌گیری»، «فن بیان و رعایت نکات دستوری»، «احاطه و اشراف نسبت به موضوع مورد بحث» و «خلاقیت در طرح مسأله، سؤالات، تعاریف و نتیجه‌گیری سخنرانی‌ها» مهمترین محورهای ارزیابی داوری این مسابقات بوده است .

رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء فرهنگ گفت‌و گو و مناظره عنوان کرد.

به گفته وی، مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تابستان امسال و مرحله کشوری این دوره مهرماه برگزار خواهد شد .

بنابر این گزارش، از سه تیم برتر این مسابقات در مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی و غیر نقدی تجلیل بعمل آمد.

همچنین تیم «آگاهی » از دانشگاه یاسوج با شکست رقبای خود ضمن راهیابی به مسابقات مناظره منطقه ای، مقام اول مسابقات استان را کسب کرد و تیم «عدالت» از دانشگاه سما یاسوج مقام دوم را بدست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار