کد خبر: ۷۵۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 02 June 2019
مترو تهران ۱۴ خرداد رایگان است/سرویس‌دهی اتوبوسرانی

خدمات‌رسانی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، ۶ و هفت در روز سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۸ همزمان با برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، رایگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک مترو تهران در آن روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خط دو از ۷ به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ به ۱۰ دقیقه و در خط چهار از ۸ به ۶ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران از شامگاه روز ۱۳ خردادماه خدمات رسانی ویژه به منظور جابجایی زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) با فاصله حرکت هر ۳۰ دقیقه یک قطار از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح اجرا خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: خط فرودگاه امام (ره) نیز در آن روز به دلیل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سرویس دهی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سی امین مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در عصر روز ۱۴ خرداد ماه برگزار می‌شود، ساعت فعالیت خط یک مترو تهران تا پایان انتقال همه شرکت‌کنندگان در مراسم، تداوم خواهد داشت و در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام خواهد شد تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند به راحتی با مترو از حرم مطهر به مقاصد اولیه خود اعزام شوند.

به گزارش مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم اعلام کرد: این شرکت از ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۱۴ خردادماه به طور ویژه به زائرین برای عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) خدمت رسانی خواهد کرد.

محل استقرار اتوبوس‌ها نیز به شرح زیر است:

سامانه یک: چهارراه تهرانپارس - شهرک ولیعصر (عج) - یافت آباد - شاد آباد
سامانه دو: میدان خراسان - پایانه خاوران
سامانه سه: شهرک محلاتی - جماران - چهارراه اشراق - میدان نبوت - میدان رسالت
سامانه چهار: میدان راه آهن - بازار دوم نازی آباد - جوادیه - ابوذر - میدان انقلاب اسلامی
سامانه پنج: میدان آزادی - فلکه دوم صادقیه - شهرک شهید باقری - تهرانسر
سامانه ۶: میدان شهرری - فلکه سوم دولت آباد - خانی آباد

پس از خاتمه، شرکت کنندگان از طریق اتوبوس‌های مورد نظر به مبادی اولیه برگشت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است فقط مبادی ذکر شده در اطلاعیه رایگان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار