کد خبر: ۷۵۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 02 June 2019
شهرداری تهران: عوارض ساخت و ساز در پایتخت تعدیل می شود

 سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران اعلام کرد: نرخ عوارض ساخت و ساز در پایتخت به منظور واقعی تر شدن این نرخ تعدیل می شود.

حامد سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تبصره سوم مصوبه سال گذشته شورای شهر تهران، این اداره کل در حال بررسی ضرایب تعدیل به منظور واقعی‌تر کردن عوارض شهرداری با توجه به قیمت تمام شده ساخت و ساز در مناطق ٢٢گانه شهر تهران برای ارسال به شوراست.



وی خاطرنشان کرد: هدف از این تعدیل دستیابی به ساز و کاری است تا کسانی که منفعت بیشتری از ساخت و ساز می‌برند سهم بیشتری از هزینه‌های شهر را پرداخت کنند.



به گزارش ایرنا، نرخ عوارض ساخت و ساز از سال ۹۳ در تهران ثابت مانده بود که براساس لایحه جدید، نرخ عوارض در مناطق مختلف متفاوت و براساس فاکتورهای گوناگونی محاسبه خواهد شد.



 



**مشکلی برای پرداخت عوارض وجود ندارد



سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود امکان پرداخت عوارض ساخت و ساز از ابتدای امسال به دلیل مشکلات نرم افزاری وجود ندارد اظهارداشت: هیچگونه مشکلی در خصوص پرداخت عوارض ساخت و ساز وجود ندارد و شهروندان می‌توانند نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مراجعه می‌توانند عوارض خود را بپردازند.



 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار