مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان:
مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه، گفت: امسال در نظر داشتیم در لیگ برتر شرکت نکنیم و حتی پیشنهاد داشتیم تا سهمیه تیم را به ارومیه واگذار کنیم.
کد خبر: ۷۵۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 03 June 2019

عبدالله جهان‌نژادیان در خصوص شرایط نامناسب این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، اظهارکرد: امسال در نظر داشتیم در لیگ برتر شرکت نکنیم و حتی پیشنهاد داشتیم تا سهمیه تیم را به ارومیه واگذار کنیم ولی بزرگ‌های تیم اعلام کردند که دوست داریم تیم دست ما باشد و در نهایت امسال با یک تیم جدید وارد مسابقات شدیم.

وی افزود: با توجه به این‌که تیم جدید است به زمان نیاز دارد تا بازیکنان با هم هماهنگ شود، البته همچنان مشکلات مالی پابرجا است و به همین دلیل نیز تعدادی از بازیکنان فصل گذشته که مطالباتشان را دریافت نکردند، قهر کردند و امسال با ما نیستند. قرار بود پول به ما برسد اما نرسید.

مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان گفت: امسال با تیمی جوان در لیگ حضور داریم و در همین بازی چند روز پیش برابر تیم یزد، گلرمان 16 سال سن داشت. متاسفانه فرق ما با دیگر تیم‌ها این است که مشکلات مالی بسیاری داریم و همین باعث شده است که بازیکنان‌مان بی‌انگیزه شوند زیرا نمی‌توانیم برای آن‌ها پاداش در نظر بگیریم. حتی نمی‌توانیم به بازیکنان بگوییم سر تمرین بیایید. البته با توجه به این‌که تیم جوان شده است، بازیکنان نیز با انگیزه‌تر از قبل هستند ولی برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان داریم.

وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تیم حفظ شود، افزود: بازیکنان ما در دیدارهای خانگی راحت‌تر بازی می‌کنند ولی برای بازی‌های خارج از خانه با توجه به این‌که نمی‌توانیم با هواپیما سفر کنیم و مسافت‌های طولانی را با اتوبوس می‌رویم، بازیکنان خسته می‌شوند و این موضوع در عملکردمان تاثیر می‌گذارد.

جهان‌نژادیان گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به ما قول داد که به ما کمک کند ولی متاسفانه تاکنون حمایتی صورت نگرفته است. منطقه آزاد نیز به صورت قطره‌چکانی به ما کمک می‌کند که جا دارد از تلاش‌های آقای پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند تشکر کنم. امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم تنها سهمیه خوزستان در لیگ برتر را حفظ کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال ساحلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار