کد خبر: ۷۵۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 06 June 2019

رکنا نوشت: روز‌های نخست در ماجرای قتل میترا استاد گفته شده بود که دکتر نجفی پای خودش در ماجرای تیراندازی زخمی شده بود، اما واقعیت داستان دیگری دارد.

ماجرای قتل میترا استاد به دست شهردار سابق تهران که خبر یک رسانه‌های ایران و جهان تبدیل شده است با ابهاماتی در این پرونده همراه است که سرنخ‌های جدیدی از این پرونده پیدا شده است.

ماجرای شلوارک آبی نجفی در صحنه قتل میترا استاد


شلوارک آبی رنگ مردانه

دکتر نجفی صبح روز سه شنبه ۷ خرداد ماه سال جاری بعد از اینکه پسر میترا استاد از خانه خارج شد در ادامه درگیری‌های شب قبل به سراغ میترا استاد رفت و در یک سناریوی خونین با شلیک ۲ گلوله به بالای قلب و دست چپ زن دومش دست به جنایت زد.

شهردار سابق تهران در ادامه با نوشتن یک نامه ۶ صفحه‌ای با راننده اش تماس گرفت و از او خواست تا پشت در خانه میترا بیاید.

راننده محمد علی نجفی وقتی پشت در واحد ۲۷۰۱ برج آرمیتا قرار گرفت که در این صحنه شهردار سابق تهران با شلوار آبی رنگ روی آن خون ریخته شده بود به جلوی واحد آمد و یک نامه و ۳ کیف اسناد و مدارک را در اختیار راننده اش قرار داد و از او خواست تا آن‌ها را به خانه دخترش در خیابان ولنجک منتقل کند.

راننده محمد علی نجفی با توجه به خونی بودن شلوارک آبی رنگ محمد علی نجفی ابتدا پس از افشای راز این جنایت عنوان کرده بود که پای چپ دکتر زخمی شده است که در رسانه‌ها اعلام شد که یک گلوله کمانه کرده و پای شهردار سابق تهران را خراشیده و یک زخمی سطحی ایجاد کرده است درحالیکه پای نجفی اصلا زخمی نشده بود و خون آلود بودن آن ناشی از پاشیدن خون میترا روی شلوارک دکتر نجفی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار