رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از آغاز ثبت‌نام موكب‌داران اربعین در این استان خبر داد و گفت:‌ متقاضیان تا اوایل تیرماه مهلت ثبت‌نام دارند.
کد خبر: ۷۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 08 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس  از آغاز ثبت‌نام موكب‌داران اربعین در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام متقاضیان برپایی موكب در ایام اربعین از چند روز پیش آغاز شده و تا اوایل تیرماه ادامه دارد.
وی افزود: متقاضیان ثبت‌نام ابتدا باید به سایت www.mokeb.org مراجعه كرده و ثبت‌نام اولیه انجام داده و از آن پرینت گرفته و سپس به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه كنند.
قاسمی ادامه داد: در شهرستان‌ها متقاضیان می‌توانند برای تأیید نهایی به مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر و محل اسكان خود مراجعه كنند تا مراحل قانونی ثبت درخواست متقاضیان انجام شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس یادآور شد: ما بعد از ثبت‌نام و بررسی‌های مورد نیاز، مجوز موكب‌داری را به متقاضیان اعطام می‌كنیم.
وی با بیان اینكه سال گذشته ۴۰ موكب در ایام اربعین از استان فارس در طول مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین شهرهای نجف، كربلا، سامرا و كاظمین برپا شد، گفت: پیش‌بینی می‌كنیم امسال تعداد موكب‌های استان فارس بیشتر از سال گذشته باشد.
قاسمی در پایان گفت: موكب‌های استان فارس در داخل كشور در نقاطی نظیر شهرستان اقلید، رستم، گچساران، شلمچه و غیره برپا می‌شوند كه همه آن‌ها باید مجوز موكب‌داری از ستاد بازسازی عتبات فارس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار