رئیس ستاد امر به معروف:
حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت امام جمعه کازرون و طلبه همدانی افتخاری برای جامعه روحانیت بود و ما را سربلند و سرفراز کردند.مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند و مثل نگین دُورشان را دارند. دشمنان اسلام با هدف اینکه اگر روحانیت نباشند به اهداف خود می‌رسدند این کارها را انجام می‌دهند، اما نمی‌دانند که روحانیت عمامه را کفن خود می‌کند.
کد خبر: ۷۵۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 10 June 2019

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند و مثل نگین دُورشان را دارند.

به گزارش تابناک تهران حجت الاسلام کاظم صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شهدای طلبه در این شرایط جامعه، زمانی که توسط افرادی به شهادت می‌رسند، در حقیقت مظلومیت آنان افشا می‌شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت امام جمعه کازرون و طلبه همدانی افتخاری برای جامعه روحانیت بود و ما را سربلند و سرفراز کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این کار خود یأس و ناامیدی خودشان را نشان دادند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌دانند که روحانیت در ابتدای انقلاب و در حال کنونی انقلاب، در کنار مردم در صحنه‌های مختلف نظام حاضر شدند.

حجت الاسلام صدیقی گفت: شهادت حیات طیبه است. شهید تابلوی افتخار و الگو برای تمام جامعه است، شهدای جمهوری اسلامی حافظان انقلاب بوده و هستند.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر تصریح کرد: مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند و مثل نگین دُورشان را دارند، شهدا زنده هستند و نزد پرودگار خود روزی می‌خورند، دشمنان اسلام با هدف اینکه اگر روحانیت نباشند به اهداف خود می‌رسدند این کارها را انجام می‌دهند، اما نمی‌دانند که روحانیت عمامه را کفن خود می‌کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: ملت ما را مقاومت و جنگ به قدرت رساند، فرمایشات مقام معظم رهبری یک بلندگوی الهی است و باید به آن توجه کرد، مقاومت خط پیروزی ملت ایران است.

 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مردم از روحانیت بی زارند یه جورایی خیلی خیلی خسته اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار