رئيس دبيرخانه كانون‌های فرهنگي هنری مساجد آذربايجان‌غربی گفت: طرح شهید حججی در 400 کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی برگزار و چهار هزار نفر از آن بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۷۵۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 11 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام اباذر بیگی، با اشاره به اینکه سال گذشته اجرای طرح شهید حججی از شهرستان چایپاره آغاز شد اظهار کرد: امسال نیز این طرح در روز 15 رمضان و همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در 400 کانون فرهنگی و هنری با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار و چهار هزار نفر از آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: بیشتر جامعه هدف این طرح نوجوانان و جوانان بودند و اجرای طرح شهید حججی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و نیز تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی همچنان ادامه دارد.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در سال جاری، طرح راهبران اندیشه با موضوع تبیین گام دوم انقلاب، طرح کاردستی، طرح داستان‌نویسی، طرح قرآن و نیز طرح نماز است.

وی از رونمایی از اپلیکیشن موبایلی«همسنگر» در شهرستان شوط خبر داد و بیان کرد: در این اپلیکیشن، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و آثار جمعی از شهدای این شهرستان آمده که به زودی رونمایی می‌شود.

بیگی در ادامه با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت از یک تیر تا 10 شهریور در تمامی نقاط استان اجرا می‌شود افزود: این طرح در 6 محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت‌های اجتماعی خواهد بود.

وی در ادامه نیز با اشاره به وجود یک هزار و 190 کانون فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: تاکنون در این کانون‌ها 85 هزار نفر عضو ثبت نام کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار