خبر رفتن "رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان" به کانادا برای تولد فرزندانشان روز گذشته با یک تصویر جنجالی از این زوج داغ‌تر از گذشته شد. برخی رسانه‌ها با عنوان "کشف حجاب نگار جواهریان در کانادا" و "عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کانادا" این عکس جنجالی را منتشر کردند.
کد خبر: ۷۵۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 13 June 2019

 واکنش‌ها به عکس بی‌حجاب

 

تابناک / به گزارش فرارو، امروز عکسی از "رامبد جوان" و همسرش در کانادا منتشر شده که با واکنش های زیادی همراه بوده است. برخی رسانه‌ها با عنوان "کشف حجاب نگار جواهریان در کانادا" و "عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کانادا" این عکس جنجالی را منتشر کردند.

از چند روز گذشته بحث سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای تولد فرزندانشان نقل محافل شده است. 

اما ماجرای تصویر بی‌حجاب نگار جواهریان در کانادا چیست؟

امروز ابتدا در برخی کانال‌های تلگرامی تصویری از رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان بدون حجاب، منتشر شد. البته برخی سایت‌های خبری نیز با مات کردن تصویر، آن را منتشر کردند.

تصویر رامبد جوان و نگار جواهریان پس از انتشار در کانال تلگرامی ضد انقلاب آمد نیوز در صفحه رسمی سایت تابناک در اینستاگرام نیز بازتاب داشت.

 

به نظر می‌رسد پس از یک افت نسبی خبر، گویا این فاز جدید، داغ تر و جنجالی تر از گذشته رامبد و همسرش را درگیر حاشیه خواهد کرد.

 

واکنش‌ها به تصویر بی‌حجاب نگار جواهریان در کنار همسرش رامبد جوان در کانادا

امیرحسین ثابتی فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به انتشار تصویر نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا در اعتراض به رویه‌ی تلویزیون ایران نوشته است: "فاجعه اول این است که رامبد جوان ۲۴ ساعته روی آنتن صداوسیمای ایران است، ولی برای به دنیا آمدن فرزندنش به کانادا می‌رود، فاجعه دوم این است که بعد از انتشار عکس بی حجاب همسرش در کانادا صداوسیما همچنان به او آنتن دهد! این یعنی خود جمهوری اسلامی پیشقدم مسخره کردن ملت در بحث حجاب است."

همچنین رضا ساکی روزنامه‌نگار و طنز نویس ایسنا نیز نوشته است: "هنرمندان فرزندان‌شان را در خارج به دنیا می‌آورند و سیاست‌مداران سال‌هاست فرزندانشان را به خارج فرستاده‌اند. این وسط ما ملت مانده‌ایم که در بازی دوستانه با کره هم چنان خوشحال می‌شویم از گل زدن ایران که انگار جام‌جهانی را برده‌ایم. ملتی که شب‌ها خواب ایران می‌بیند."

به نظر می‌رسد، آتش روبه خاموشی خبر تولد مجری خندوانه در کانادا، با این عکس دوباره شلعه ور شده است و باید منتظر واکنش‌ها و جنجال‌های جدید ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار