«شرکت مبین وان کیش»، قصد دارد که با حمایت از کسب و کارهای نو و استارت آپ ها، امکانات و تسهیلات مورد نیاز آنان را تامین کند.
کد خبر: ۷۵۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 23 June 2019
فراخوان دومین دوره جذب استارت‏‌آپ در پساشتاب‌دهنده «مبین‌لند»

«شرکت مبین وان کیش» به عنوان تجمیع‌کننده محتوای دیجیتال (اگریگیتور)، با هدف کیفیت‌بخشی به سرویس‌های دیجیتال و رساندن کسب‌وکارهای نوپا به درآمد ، قصد دارد که با حمایت از کسب و کارهای نو و استارت آپ ها، امکانات و تسهیلات مورد نیاز آنان را تامین کند. 

استارت‌‏آپ‌‏های برگزیده  بعد از ثبت نام و بعد از طی مرحله داوری، کسب‌وکار خود را  در مرکز نوآوری مبین لند راه‏اندازی می کنند و به درآمد می رسانند، سپس به مدت 4 ماه از امکانات و تسهیلات مورد نیاز بهره ‏مند خواهند شد.

استارت‌آپ‌ها و صاحبان انواع خدمات و تولید کنندگان انواع بازی و محتوا (ویدئویی، صوتی و ...)، که مایل به کسب درآمد از طریق بستر ارزش افزوده هستند، می‌توانند از طریق سایت «مرکز نوآوری مبین‌لند» به نشانی: mobinland.com/register  تا تاریخ 7 تیرماه در دومین دوره فراخوان جذب این مرکز ثبت نام کنند.

متقاضیان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02142854530 تماس حاصل کنند. 

لازم به ذکر است «شرکت مبین وان کیش»  از سال 1397 «مرکز نوآوری مبین‌لند» را راه‌اندازی کرده و از این طریق به حمایت و هدایت استارت‌آپ‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار