کد خبر: ۷۵۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 25 June 2019
پیکر شهید مدافع حرم پس از چهار سال به وطن بازگشت

ایرنا - جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" پس از چهار سال در سوریه شناسایی شد و به وطن بازگشت.

سردار فرهنگ مستعد حصاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم خرداد ماه امسال در تفحص یکی از مناطق عملیاتی سوریه کشف و با انجام آزمایشات لازم شناسایی و پس از چهار سال چشم انتظاری به آغوش وطن بازگشت.

وی اظهار داشت: پیکر مطهر شهید علی آقایی هم اکنون زائر بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بوده و امروز سه شنبه چهارم تیرماه مراسم تشییع و طواف این شهید مدافع حرم در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد که همسر و پدر این شهید والامقام نیز در این آیین حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل اعلام خواهد شد، بیان کرد: پیکر مطهر شهید علی آقایی پس از ورود به اردبیل با حضور مردم خداجوی و شهیدپرور استان به صورت باشکوه تشییع خواهد شد.

سردار مستعد گفت: علی آقایی دانش آموخته رشته مهندسی عمران و از نیروهای یگان تکاور تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل هفتم اسفندماه سال ۹۴ در منطقه عملیاتی سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: علاوه بر این همزمان با ایام شهادت حضرت امام صادق (ع) استان اردبیل عطر بوی شهادت به خود خواهد گرفت و میزبان سه شهید گمنام خواهد بود و پیکر مطهر ۲ تن از این شهدای والامقام در خلخال و یک شهید دیگر نیز در مشگین شهر تشییع خواهد شد.

استان اردبیل ۹ شهید مدافع حرم دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
روحش شاد .راهش پر رهرو باد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار