امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: در اصفهان کارخانه های زیادی وجود دارد که با مشکل روبروهستند و باید از این کارخانه ها حمایت شود زیرا مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخلی را مطرح کردند.
کد خبر: ۷۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 28 June 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با انتقاد از اینکه چرا در شرایطی که به وحدت و همدلی در جهت کم کردن فقر در جامعه نیازمندیم باید شاهد اتفاقاتی مانند قاچاق در همین شهر اصفهان باشیم که برخی افراد اقدام به قاچاق کالاهای اساسی می کنند گفت: در اصفهان کارخانه های زیادی وجود دارد که با مشکل روبروهستند و باید از این کارخانه ها حمایت شود زیرا مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخلی را مطرح کردند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا شکل گرفت و برای انقلابمان این سرمایه ها به عنوان پشتیبان است اظهار کرد:شهادت 72 تن و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی در این روز اتفاق افتاد و دست منافقان را برای همه رو کرد.

رهبر ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند من ترامپ را لایق نمی دانم که پیامش را بخوانم و این امر، موضع گیری ها را نسبت به کشور تغییر داده است. رسانه های بیگانه اعلام کردند که آمریکا در برابرایران هیچ گزینه ای ندارد و این موضع مقام معظم رهبری در برابر ترامپ موجب سربلندی کشورمان شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا توسط پدافند هوایی کشور، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امکان ندارد که آمریکا با ایران وارد جنگ شود زیرا آنها امکان ایستادگی در برابر ملت ما را ندارند.

رهبر با اشاره به جایگاه زن در اسلام، گفت: عزتی که زن در اسلام دارد در هیچ مکتب دیگری وجود ندارد. چرا عده ای در برابر حجاب و ممانعت از دوچرخه سواری زنان موضع گیری می کنند؟

وی ادامه داد: زنان امروز در جایگاه های مختلفی از جمله ادارات، دستگاه قضایی و ... حضور دارند و 9 میلیون زن بسیجی و هزاران مادر و زن شهید با حفظ حجاب فعالیت می کنند، اما چرا وقتی حرف از حفظ حجاب می شود عده ای موضع گیری می کنند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار