سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی: 
بخشی گفت: برنامه‌های این دهه از ۲۱ تیر تا ۲۳ این ماه در ۵ ایستگاه محوری پاتوق کتاب، هنری، تبلیغی، کودکان و ایستگاه‌های خدمت رسانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 30 June 2019

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، «محمد بخشی» امروز (یکشبه ۹ تیر) در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه در دفترایشان برگزار شد، گفت:  ترویج و توسعه فرهنگ رضوی و بهره گیری از ظرفیت عظیم علاقه‌مندان و دلدادگان به ساحت قدسی امام هشتم (ع) روحیه جهادی و انقلابی نیاز دارد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی در این جلسه از برنامه‌های دفتر آستان قدس در دهه کرامت به برگزاری مسابقات کتابخوانی اشاره کرد و افزود: امسال برنامه‌های دهه کرامت با عنوان «رواق رضوی» در استان‌ها برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: برنامه‌های این دهه از ۲۱ تیر تا ۲۳ این ماه در ۵ ایستگاه محوری پاتوق کتاب، هنری، تبلیغی، کودکان و ایستگاه‌های خدمت رسانیبرگزار می‌شود که در آن مدیران نمایندگی بسیج، نهاد کتابخانه ها، موسسه آفرینش‌های هنری و حوزه‌های هنری، مدیریت اعزام مبلغ و حوزه‌های علمیه، بنیاد فرهنگی رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و مرکز امور خادمین و مرکز امور استان‌ها مجری هستند.

 در ادامه این جلسه حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» گفت: برگزاری ۱۰ محفل جشن کرامت در سطح مساجد با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، آذین بندی و فضاسازی مساجد، اردوی بزرگ شادمانه در روز دختر با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ویژه پسران عضو کانون‌ها در پارک آلومینیوم اراک ا. زجمله برنامه‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی است.

 مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه این ستاد در جشنواره مردمی کرامت هماهنگی برنامه‌های خدام رضوی و حرم حضرت معصومه (س) را به عهده دارد افزود: شنبه (۱۵ تیر) مراسم جشنی با حضور خدام رضوی همراه با برنامه‌های فرهنگی در پارک ملت اراک برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار