سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا وارز، بد عهدی غربی‌ها در عمل به برجام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، و ضرورت رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه مهمترین بخش‌های خطبه‌های ائمه نمازجمعه فارس بود.
کد خبر: ۷۵۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 06 July 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:حجت الاسلام محمدیان امام جمعه موقت صفاشهربا اشاره به افزایش دما و شدت گرما در فصل تابستان از مردم خواست الگوی صحیح مصرف آب و برق را رعایت کنند.


********************************************************
آیت الله بهشتی امام جمعه میانشهر فسا به مناسبت سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا وارز گفت: برای ریشه کنی پدیده قاچاق و جلوگیری از تاثیر مخرب آن در کشور باید نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در کنار هم تلاش کنند.


*******************************************************************
حجت السلام رستگار امام جمعه سیدان با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ تیرروز شهرداری‌ها ودهیاری‌ها از مردم خواست این دو نهاد را در عمل به وظیفه خدمت گذاری به شهروندان یاری دهند.


**********************************************************
حجت السلام فراهانی امام جمعه موقت سپیدان ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، این دهه را فرصت مناسبی برای بررسی جایگاه والای زن دانست و گفت: باید زندگی نمونه و موفق آن بانوی بزرگ اسلام الگوی همه دختران و زنان جامعه ما باشد

**********************************************************


حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم با اشاره به ضرورت رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از دستگاه‌های قضایی خواست با هنجارشکنان برخورد جدی و قانونی کنند.


***********************************************************
حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان با گرامیداشت دهه کرامت و حضور خادمان حرم مطهر رضوی در این بخش گفت: صفای قدم خادمین حرم امام رضا (ع) شهر زرقان را نورانی کرد و روح معنوی تازه‌ای به مردم این دیار بخشید


***************************************************************
حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه کامفیروز گفت:: دهه کرامت یادآور حرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها در مسیر ولایت و الگوی ولایت مداری است.


****************************************************************
حجت الاسلام صحراییان امام جمعه خاوران با گرامیداشت ششم ذی القعده روز نکوداشت امام زادگان جلیل القدر به ویژه حضرت احمد بن موسی علیه السلام خواستار حضور باشکوه مردم در مراسم‌های بزرگداشت این روز شد.


*************************************************************
حجت السلام عباسی امام جمعه زاهد شهر فسا دهه کرامت را فرصت بسیار مهم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دانست و گفت:: حجاب و عفاف از ارکان اساسی و مهم تحکیم بنیان خانواده است.


*************************************************************************
حجت الاسلام آقائی امام جمعه مرودشت فریضه حج را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های امت اسلام دانست و گفت: برائت از مشرکین یکی از مصادیق مهم فریضه حج است و درخواست سعودی‌ها از حجاج برای اعتراض نکردن به آمریکا درخواستی شیطانی است.


*********************************************************************
حجت اسلام درویشی امام جمعه بیضا با اشاره به بد عهدی غربی‌ها در عمل به برجام گفت: شانزدهم تیر آخرین فرصت کشور‌های اروپایی در عمل به تعهداتشان است و پس از این مهلت نظام اسلامی مقتدرانه مقابل بدعهدی آن‌ها اقدام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار