تمرینات باشگاه فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران که اکنون در حال آماده‌سازی و جذب بازیکن به سر می‌برد، پس از مدت‌ها از تهران به مازندران بازگشته و بنا بر اعلام روابط عمومی این باشگاه از این به بعد در قائمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 06 July 2019

 پس از تغییر مالکیت باشگاه نساجی یکی از تصمیم‌های مهمی که اتخاذ شد و مورد استقبال هواداران نساجی هم قرار گرفت بازگشت تمرینات نساجی از تهران به قائمشهر بود که به عنوان یکی از خواسته‌های هواداران نساجی و پیشکسوتان فوتبال استان در ماه‌های اخیر همواره مطرح می‌شد.

سال ۱۳۹۶ و در زمان مالکیت «مهدی پرهام» تصمیم بر این شد که نساجی به دلیل نداشتن زمین تمرین و امکانات کافی و همچنین دور شدن از حاشیه‌ها، تمرینات را در تهران برگزار کند و برای برگزاری بازی‌های خانگی به قائمشهر بیاید. از آن زمان جای خالی جلسات تمرین نساجی در قائمشهر همواره برای هواداران احساس می‌شد.

این روند پس از خروج پرهام از باشگاه نساجی و روی کار آمدن «فرهاد صنیعی‌فر» نیز ادامه یافت. با روی کار امدن «مجید جلالی» در نساجی از تعطیلات نیم‌فصل لیگ هیجدهم، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت نساجی به قائمشهر برای برگزاری جلسات تمرین مطرح شد. جلالی مایل بود که تمرینات نساجی در قائمشهر برگزار شود و با مالکان باشگاه نیز مذاکراتی در این زمینه داشت، اما اعلام شد که به دلیل کمبود امکانات نمی‌توان تمرینات تیم را در قائمشهر برگزار کرد.

با جدایی صنیعی‌فر و حدادیان از نساجی و روی کار آمدن مالک جدید باشگاه، این موضوع مجدداً در دستور کار قرار گرفت و اعلام شد که نساجی برای تمرینات به قائمشهر برمی‌گردد. نساجی چند روزی در قائمشهر اردو زد و زیر نظر «محمدرضا مهاجری» تمرین کرد، تمریناتی که عصر دیروز به پایان رسید و یک بار دیگر بازار شایعات بازگشت تمرین نساجی به تهران را داغ کرد.

نساجی قرار است که برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه به کرمانشاه برود. به نظر می‌رسد تصمیم نساجی برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه در خارج از استان از سوی برخی رسانه‌ها، تصمیم به برگزار نشدن تمرینات نساجی در قائمشهر تعبیر شد. به همین دلیل ظهر امروز خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر لغو برگزاری تمرینات نساجی در قائمشهر و بازگشت این تیم به تهران برای جلسات تمرین منتشر شد که روابط عمومی باشگاه نساجی این خبر را تکذیب کرد و از استمرار برگزاری تمرینات نساجی در قائمشهر خبر داد.

بنا به اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی تمرینات نساجی تحت هیچ شرایطی دیگر به خارج از استان منتقل نمی‌شود و این تیم پس از اردوی ۱۰ روزه‌ای که در کرمانشاه برگزار می‌شود مجدداً به مازندران برمی‌گردد.

تیم فوتبال نساجی قرار است شنبه -۱۵ تیر- قائمشهر را به مقصد کرمانشاه برای برگزاری این اردوی تدارکاتی ترک کند. تأکید مسئولان باشگاه برای ادامه برگزاری تمرین‌های نساجی در قائمشهر با اتکا به وعده مسئولان برای تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز است. این موضوع با توجه به درخواست هواداران نساجی، باید به موازات بهسازی و تکمیل استادیوم شهید وطنی، مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا تمرینات این تیم بار دیگر به دلیل کمبود امکانات از استان خارج نشود.

محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی نیز اعلام کرده که در صورتی که امکانات و تجهیزات برای برگزاری تمرینات نساجی در قائمشهر فراهم شود، قطعاً تیم از این شهر برای تمرین خارج نمی‌شود. خریدها و تمدیدها نساجی در شرایطی که فصل را با حاشیه‌ها پشت سر گذاشت و بیش از یک ماه نیز بلاتکلیف بود، حالا وضعیت تقریباً آرامی دارد و در حال جذب بازیکن و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل قبل است تا در لیگ نوزدهم حضوری شایسته به عنوان تنها نماینده فوتبال شمال کشور داشته باشد.

روشن شدن چراغ ترکیب نساجی جدید

این تیم هرچند که دیرتر از سایر باشگاه‌های لیگ برتری جذب بازیکنان را آغاز کرد و بخشی از فصل نقل و انتقلات را از دست داد، اما مسئولان باشگاه اکنون در حال رایزنی با بازیکنان مختلف برای ماندن یا جذب شدن به نساجی هستند. تا کنون «مهرداد کفشگری»، «مجتبی رمضانی» از استقلال خوزستان، «حسن جعفری»، «رضا دهقانی» و «میلاد سرلک» از سپاهان به نساجی پیوسته‌اند. «مجتبی بیژن» و «محمدجواد جلالی» نیز دیگر خریدهای نساجی در روزهای اخیر هستند. «معین عباسیان» و «محمد قاضی» دیگر بازیکنان مد نظر کادر فنی نساجی برای اضافه شدن به این تیم هستند. از بازیکنان فصل گذشته نیز «سجاد آشوری» و «محمد عباس‌زاده» تا کنون با نساجی تمدید کرده‌اند و «محمدمهدی نظری» نیز قرار است برای فصل نوزدهم با نساجی تمدید کند.

نساجی در این فصل طبق گفته‌های مهاجری و پایان قرارداد بازیکنان خارجی، از بازیکنان غیرایرانی استفاده نمی‌کند و خارجی‌های نساجی در این فصل قطعاً این تیم را همراهی نمی‌کنند. «حامد لک» دروازه‌بان اصلی نساجی نیز در حال مذاکره با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با نساجی است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار