مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری تهران خبر داد؛
معصومه پرندوار، صبح شنبه در همایش نکوداشت روز دهیاری‌ها که با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک در محل فرمانداری قرچک برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: طی چندسال اخیر در حوزه عمران روستایی اقدامات ماندگاری صورت گرفت و حالا بایستی دهیاری‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۷۵۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 06 July 2019

به گزارش تابناک تهران، معصومه پرندوار گفت: آنچه در روستاها باعث توسعه پایدار می شود، فکر توسعه گرا بر اساس مردم محوری و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی است.

وی بیان داشت: اگر خواهان این هستیم توسعه شهری در کشور اتفاق بیفتد باید روستاها در کنار شهرها دیده شوند.

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری تهران گفت: امروز در استان تهران تنها ۳۰ کتابخانه در حوزه روستایی ساخته شده که آمار بسیار پایینی است که باید نهایت توجه و اهتمام خود را در همه شهرستان های استان تهران داشته باشیم که این تعداد را افزایش دهیم.

پروندوار با بیان اینکه تمام امکانات موجود در روستا باید تحت اختیار دهیاران قرار گیرد اظهار داشت: با دادن این امکانات و اختیارات می توانیم شاهد این موضوع باشیم که مدیریت واحد روستایی اتفاق بیافتد.

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری تهران عنوان داشت: اختصاص اعتبارات عوارض به روستاها باید بر اساس شاخص های توسعه باشد؛ تقسیم عوارض براساس میزان جمعیت عادلانه نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار