رییس شورای شهر تهران مطرح کرد؛
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: مهلت ثبت‌نام انتخابات شورایاری ها (۱۵ تیرماه) به پایان رسید و حدود ۱۲ هزار نفر از شهروندان برای شرکت در آن نامزد شدند.
کد خبر: ۷۶۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 07 July 2019

به گزارش تابناک تهران، "محسن هاشمی" روز یکشنبه در آغاز یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: مهلت ثبت‌نام انتخابات شورایاری ها (۱۵ تیرماه) به پایان رسید و حدود ۱۲ هزار نفر از شهروندان برای شرکت در آن نامزد شدند که ۲۵ درصد شرکت کنندگان زن هستند.

وی افزود: ۴۰ درصد کاندیداها کمتر از ۴۰ سال و ۱۴ درصد کمتر از ۳۰ سال سن دارند.
هاشمی تاکید کرد: بر خلاف مسائلی که مطرح شده که انتخابات تنها در مدارس برگزار می‌شود، باید گفت همانند سایر انتخابات حوزه‌های انتخابی در همان حوزه‌های قبل در مساجد و مدارس برگزار می‌شود.
وی گفت: در برخی محلات، بعضی مساجد و مدارس امکانات لازم برای برگزاری انتخابات را نداشتند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: تفاوتی که انتخابات امسال با سایر انتخابات دارد در الکترونیکی برگزار شدن آن است که به درخواست وزارت کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: انتخابات شورایاری‌ها محملی است که علاوه بر برگزاری انتخابات، دستگاه‌های الکترونیکی انتخابات نیز آزمایش می‌شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیات اجرایی وزارت کشور و شهرداری تهران با هم هماهنگ شده اند و قرار است انتخابات به طور الکترونیکی برگزار شود و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد در انتخابات شورایاری‌ها خود را نشان می‌دهد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از اعضای شورای شهر تهران و هیات اجرایی می خواهم به‌موقع (چهارم مرداد ماه) انتخابات را برگزار کنند و از مردم نیز می‌خواهم در این انتخابات مشارکت بالا داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار