معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران خبر داد؛
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران باتاکید بر اینکه ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است گفت: با تبلیغات انتخابی زود هنگام در شهرستان‌های استان تهران برخورد قانونی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۶۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 08 July 2019

به گزارش تابناک تهران، شکرالله حسن بیگی صبح دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با وجود شرایط حساس و ایجاد عملیات روانی و جنگ اقتصادی از سوی دشمن که درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

حسن بیگی افزود: در پایان هفته جاری نشست فرمانداران معاونین سیاسی با حضور وزیر کشور و استانداران با موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در شهرستان‌ها و دیدار با ائمه جمعه در راستای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: فرمانداران می‌بایست برنامه و جدول زمان بندی جلسات انتخابات را به ستاد استان تهران ارسال کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران باتاکید بر اینکه ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است بیان داشت: با تبلیغات انتخابی زود هنگام در شهرستان‌های استان تهران برخورد قانونی خواهیم کرد و در همین راستا فرمانداران شهرستان‌ها مکلف به ارائه گزارش‌های منظم به ستاد انتخابات استان هستند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مباحث مطروحه در نشست فرمانداران مربوط به انتخابات و مشخصاً به ابهام مطرح شده از سوی برخی فرمانداران در خصوص فعالیت فرمانداری‌هابعنوان ستادهای انتخاباتی شهرستانی خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: در حال حاضر در ۶ شهرستان استان تهران فرمانداران اقدام به برگزاری جلسات مقدماتی با هیأت‌های اجرایی کرده‌اند و این روند در شهرستان‌های دیگر استان نیز ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار