معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران بااشاره به اینکه نواقص بخش پشتیبانی انتخابات رصد شده اندگفت:مشکلات زیرساختی فرمانداریهای استان تهران جهت برگزاری انتخابات رفع می شود.
کد خبر: ۷۶۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 08 July 2019

به گزارش تابناک تهران، غلامرضا عباس پاشا صبح دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی با تاکید بر اینکه همه موظف به ایجاد زمینه‌های حضور مردم در انتخابات که تجلی اراده مردم است، هستیم گفت: رأی دادن مردم هم رأی به خودشان به عنوان تصمیم گیرنده اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم رأی به نظام، اسلامی است.

عباس پاشا افزود: مشکلات زیرساختی در حوزه امکانات فرمانداری‌ها را پایش کردیم و درصددیم تا با بازدیدهای میدانی از فرمانداری‌ها نواقص موجود در بخش پشتیبانی انتخابات را برطرف کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در ادامه بیان داشت: البته امسال به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و شرایط ویژه کشور در حوزه اقتصاد بودجه کمی منقبض است که تمهیداتی در این زمینه اندیشیده خواهد شد.

وی گفت: مکاتباتی با تمامی فرمانداران در خصوص ارائه پیش بینی‌های لازم در حوزه پشتیبانی صورت گرفته و درصدد هستیم تا مشکلات را از چندین ماه مانده به برگزاری انتخابات شناسایی و برای مرتفع شدن آنها راه حل ارائه کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران اظهار داشت: همه دستگاه ها در تلاش هستند تا با آمادگی کامل و بسیار هوشیارانه در صحنه پرشور انتخابات وارد شوند و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار