معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به وجود 4 هزار واحدتولیدی و صنعتی در شرق استان تهران از استقرار واحد گمرکی در شهرک صنعتی عباس آباد خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 08 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد امامی‌امین، در حاشیه نشست مشترک با صاحبان صنایع شهرک عباس آباد در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وضعیت این واحدهای صنعتی این شهرک، اظهار داشت: در حاشیه این بازدید، نشستی با حضور مسئولین دستگاه‌های مرتبط، صنعتگران، مدیران شهرک‌های صنعتی شرق استان و فعالین واحدهای تولیدی در خصوص بررسی مشکلات گمرگی واحدهای صنعتی این منطقه برگزار شد.

وی افزود: ما در شرق استان تهران، بالغ بر ۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی داریم که بسیاری از محصولات تولیدی این واحدها از دسته محصولات صادراتی است.

امامی امین گفت: متأسفانه به رغم تمامی مساعدت‌هایی که در حوزه تسهیل‌گری گمرکی در این منطقه صورت گرفته، اما باز هم همچنان، شاهد یک کندی در روند این مسئله هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، تصریح کرد: در این جلسه، مقرر تا جلسه‌ای با رئیس سازمان گمرک کشور برگزار شده و مشکلات این حوزه مورد رسیدگی قرار بگیرد و همچنین، مقرر شد تا واحد گمرکی در شهرک صنعتی عباس آباد مستقر شده و امور گمرکی صاحبان صنایع این شهرک به صورت مستقیم در محل انجام بپذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار