فرماندار پردیس با بیان اینکه خط متروی تهران با 3 ایستگاه به بومهن می‌رسد، گفت: طول مسیر مترو تا پردیس 24 کیلومتر و 700 متر است.
کد خبر: ۷۶۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 09 July 2019

به گزارش تابناک تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه نشست شورای حمل و نقل که برای رسیدگی به وضعیت خط انتقال متروی پردیس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مترو از اولویت‌های مهم پردیس است و با توجه به حجم ترافیک موجود در مسیر مواصلاتی تهران پردیس تسریع در اجرای این پروژه الزامی است.

وی با بیان اینکه شرکت عمران پردیس منابع ریالی اجرای پروژه را پیش‌بینی کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان مجری اجرای فاز اول خط انتقال مترو را آغاز و مسیر انتقال مترو به سمت پردیس، از پایان خط دو متروی تهران است.

رضایی افزود: سه ایستگاه برای این مسیر تا پردیس در نظر گرفته شده که ایستگاه اول در پایانه شرق تهران، ایستگاه دوم در عوارضی آزادراه تهران - پردیس و ایستگاه سوم پس از پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد تا دسترسی برای شهروندان بومهنی نیز به وجود بیاید.

فرماندار پردیس ادامه داد: مطالعات مورد نیاز این پروژه انجام و چند طرح برای اجرا پیش‌بینی شده است که با توجه به توپوگرافی خاص این مسیر باید محل عبور عمدتاً از تونل و تعدادی پل ساخته خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه طول مسیر مترو تا پردیس 24 کیلومتر و 700 متر است، گفت: امکان دارد این متراژ چند 100 متر کم و یا افزایش داشته باشد، اما مقرر شد که طی بازدیدی که با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، برای اجرای این پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید تبادل اطلاعات و نیازمندی‌ها را با سرعت هرچه بیشتر انجام بدهیم تا مشمول بروکراسی اداری و زمان بسیار برای احداث مترو نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار