سرپرست گروه دوی استقامت شهدای مدافع حرم بجنورد گفت: کاروان دو و میدانی شهدای مدافع حرم خراسان شمالی همزمان با ایام دهه کرامت٬ حرکت خود را به سمت حرم مقدس امام رضا(ع) در مشهد از فردا آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 09 July 2019
12 دونده تیم «شهدای مدافع حرم» فاصله بجنورد تا مشهد مقدس را می‌پیمایند

علیرضا ریحانی اظهار داشت: هفتمین سال پیاپی برنامه دو گروه دو و میدانی شهدای مدافع حرم از حرم حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) فردا صبح آغاز می‌شود.

سرپرست گروه دوی استقامت شهدای مدافع حرم بجنورد بیان داشت: این گروه امسال حرکت خود را به یاد دو شهید مدافع حرم و شهید منای شهرستان اسفراین، شهیدان فیروزه حمیدی زاده و محمد ابراهیم باقری مسیر را تا حرم علی‌ابن موسی الرضا (ع) طی خواهند کرد. همچنین در طی مسیر در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهدای هر شهر حاضر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه این گروه در شب ولادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی خواهند بود٬ افزود: در سال نخست این برنامه کار را با چهار نفر آغاز کردیم اما اکنون تعداد نفرات این گروه به 12 دونده رسیده است که این مهم سختی‌های کار خود را اعم از هماهنگی‌ها، هزینه‌های رفت‌وآمد، اسکان و تغذیه نیز به همراه دارد اما عشق به شهدا باعث شده که ما هر سال این کار را انجام دهیم.

سرپرست گروه دو استقامت شهدای مدافع حرم بجنورد با تاکید برای اینکه این گروه نیاز به حمایت های بیشتری دارد خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم به کسانی که بیشتر ما را ببینند و حمایت کنند تا هر سال دغدغه اسپانسر نداشته باشیم.

ریحانی با اعلام نفرات این گروه اضافه کرد: احمدرضا مرادپور، مجید احمدی، حمید باغچقی، علیرضا باغچقی، رضا علی آبادی، حسین مسعودی، سعید ایزدی، پوریا محمدی، قاسم جفاکش، صدرا جفاکش، افشین شادجویان و رامین ریحانی اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ ز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار