استاندار تهران تاکید کرد؛
استاندار تهران گفت: مدیران استان تهران با برگزاری همایش هایی که مشمول هزینه های غیر متعارف از بیت المال هستند در راستای برقراری شفافیت و نظم و انضباط مالی برخورد و ممانعت کنند.
کد خبر: ۷۶۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 10 July 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بند پی صبح چهارشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران: طی سخنانی اظهار داشت: میانگین برداشت محصولات کشاورزی در استان تهران ۳۰ تن در هکتار است این رقم در کشور ۱۰ تن در هکتار می باشد.

محسنی بندپی افزود: در سال ۹۷ تعداد روزهای پاک در شهر و استان تهران بیشتر از سال های قبل بود و این برآمده از مدیریت صحیح در این بخش بوده است.

وی با بیان اینکه هم افزایی بین دستگاه ها بسیار بالا است و لازم است که شهرداری تهران در تمامی جلسات مرتبط شرکت کند گفت: مدیران استان تهران علیرغم همه تنگناهای موجود در زمره موفق ترین مدیران کشور محسوب می شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در حوزه اخذ مالیات ادارات کل مالیاتی استان تهران رتبه نخست را در کل کشور دارند بیان داشت: در حوزه فناوری اطلاعات برای نخستین بار در کشور با طراحی اپلیکیشنی توانستیم پیامک های زودهشدار را هنگام بارش های سیل آسا در استان تهران به شهروندان ارسال کنیم.

محسنی بندپی بیان داشت: اولین راهبرد ما در استان تهران تجهیز منابع و جهت گیری های صحیح بودجه ای است و درصدد ساماندهی درآمدهای اختصاصی در جاهایی که اثربخشی بیشتری دارند هستیم.

وی اظهار داشت: به مدیران استان تهران دستور دادم تا با برگزاری هرگونه همایش که مشمول هزینه های غیر متعارف از بیت المال هستند در راستای برقراری شفافیت و نظم و انصباط مالی برخورد کند.

استاندار تهران گفت: امروز در استان تهران سند آمایش، سند آسیب های اجتماعی و سند توسعه استان بر اساس مزیت های نسبی شهرستان ها تدوین شده است و اکنون زمانی است که دیگر فرصت آزمون و خطا در استان تهران نداریم و باید براساس نقشه راه و اسناد توسعه ای حرکت کنیم.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه ضرورت تغییر نگرش به استان تهران الزامی است بیان داشت: نیازمند ویژه دیده شدن استان تهران برای تخصیص اعتبارات هستیم که البته تاکنون اتفاقی در این رابطه حادث نشده و میزان رشدی که در درآمدهای مالیاتی داریم را می توان با برش های فصلی تا قبل از پایان سال به استان تهران بازگردانیم و این مطالبه ما است.

وی عنوان داشت: کانون های انتشار بوی نا مطبوع در مسیر فرودگاه شناسایی شده و برای ارائه تسهیلات در جهت به روز شدن سیستم فاضلاب واحدهای صنعتی مستقر در این مسیر نیازمند تخصیص اعتبارات هستیم و همچنین درآمد اختصاصی دستگاه ها یکی از مشکلات ادارات کل در استان تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار