باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد که هویت این تیم همان گسترش فولاد سابق است و شکایت دروازه بان تیم ماشین سازی به این باشگاه ارتباطی ندارد.
کد خبر: ۷۶۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 12 July 2019

ششگلانی رئیس هیئت فوتبال تبریز در گفتگویی اعلام کرد که باشگاه ماشین سازی تبریز در خطر محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی قرار دارد و این اتفاق «محتمل» است. او دلیل این محرومیت احتمالی را شکایت دروازه بان فرانسوی و سابق سبزپوشان تبریزی قلمداد کرد که باید تا 23 تیر ماه به آن رسیدگی و مطالباتش پرداخت می شد.

 اما پس از این که خبر محرومیت احتمالی ماشینی ها در فوتبال تبریز سروصدای زیادی را به پا کرد، خطیبی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در نامه ای اعلام کرد که ماشین سازی شهریار ارتباطی با تیم ماشین سازی شهرداری تبریز که قدیمی ترین باشگاه فوتبال آذربایجان است، ندارد.

 باشگاه ماشین سازی در اطلاعیه خود آورده است: امتیاز باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز نیز طی روندی جداگانه به تیم ۹۰ ارومیه انتقال یافته و موضوعات و شکایات مطرح شده علیه آن باشگاه، دیگر ارتباطی به باشگاه «ماشین‌سازی‌تبریز» ندارد؛ شایان ذکر است که حتی در نامه استعلامی فیفا در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ به فدراسیون فوتبال، از عنوان "وضعیت باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز (۹۰ ارومیه) " استفاده شده و همین امر اثبات‌گر عدم ارتباط شکایت ذکر شده به "باشگاه ماشین سازی تبریز" است. 

پس از این ادعا روابط عمومی هیئت فوتبال تبریز نیز به ایرنا گفت: با توجه به تغییرات مربوط به واگذاری امتیاز باشگاه ماشین سازی به تیم ۹۰ ارومیه، اظهارات جواد ششگلانی، رییس این هیات، متوجه تیم ماشین سازی تبریز نبوده و وی بیشتر فرصت پاسخ به نامه فیفا را مدنظر داشته است.

 حال باید دید در نهایت این ماجرا به کجا خواهد رسید.باتوجه به این که ماشین سازی سابق به ارومیه انتقال پیدا کرده، شاید مسئولان نود ارومیه انتظار داشتند مسائل مربوط به این باشگاه به هیئت فوتبال آذربایجان غربی اعلام شود اما فیفا نامه مربوط به مطالبات این گلر فرانسوی را به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی فرستاده تا ماجرای عجیبی به وجود بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار