کد خبر: ۷۶۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 16 July 2019

قانون جدید اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

در گرجستان هر ساله تغییر و تحولات زیادی روی میدهد که مسیر مهاجرت را اندکی تغییر می دهد.

امنیت بیشتر، آزادی اقتصادی، احتمال پیوستن به حوزه شینگن و رونق کسب و کار و ارتقا وضعیت ایده آل کار و تجارت در گرجستان از جمله مهم ترین دلایل تغییرات قوانین جدید اقامتی گرجستان 2019 می باشد که توجه هر مهاجر یا متقاضی را برای ادامه زندگی، یافتن شغل و اقامت گرجستان جلب می سازد.

ساده ترین و بهترین راه روش برای اخذ اقامت گرجستان خرید ملک در گرجستان است.

در قانون قدیم شما با 35000 دلار میتوانستید اقامت موقت بگیرید ولی در قانون جدید که از اول جولای 2019 اجرایی شده این رقم به 100 هزار دلار افزایش پیدا کرده و اقامت دائم هم از قانون حذف شده است و افرادی که قبل از تاریخ یکم جولای 2019 میلادی ملکی را در گرجستان حداقل به میزان 35 هزار دلار آمریکا خریده اند به شرط آنکه اقامت آنها به صورت متوالی تمدید شده باشد، شامل این قانون نخواهند شد.

قانون جدید اقامت خرید ملک گرجستان، اجازه اقامت موقت گرجستان برای یک شخص خارجی و خانواده وی که ملک خریداری نموده زمانی صادر می شود که حداقل مبلغ ملک و مستغلات (به استثنای املاک با کاربری کشاورزی) خریداری شده توسط وی برابر با ۱۰۰ هزار دلار آمریکا باشد و هنگام فروش ملک اقامتی، سازمان ثبت باید ظرف ۲ هفته موضوع را به ادارات ذیصلاح خبر بدهد.

پس از آنکه خانه را خریداری کردید و سند خانه بنام شما منتقل شد درخواست اقامت میدهید و پس از ارائه درخواست اقامت به همراه گواهی عدم سوء پیشینه در یه زمان مشخص جواب اقامت شما مشخص می شود.

قانون جدید اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

چشم انداز آینده خرید ملک در گرجستان

خرید ملک در گرجستان شرایط جدیدی را برای مهاجرت برای اتباع خارجی بوجود آورده که افراد زیادی با اهدافی نظیر خرید خانه در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و یا دیگر اهداف سرمایه گذاری یا مهاجرتی به سمت گرجستان کشانده است.

آینده گرجستات و چشم انداز روشن و بهتر نسبت به دیگر کشورهای منطقه نظیر ترکیه، آذربایجان و ارمنستان دارد.

با سرمایه گذاری در بخش املاک در تفلیس در حال حاضر می توانید انتظار رشد در سال های آینده را داشته باشید و این که تفلیس در حال رشد است، طی سال های آینده نمو آشکارتری را پیدا می کند و به دنبال آن سرمایه گذاران بین المللی گسترده ای توجهشان به آن گرم می شود.

با توجه به افزایش روزانه ارزش دلار در کل دنیا حتی اگر ملک خریداری شده شما رشد قیمت نداشته باشد فقط با افزایش قیمت دلار به خودی خود رشد خود را خواهد داشت، با این حساب بهترین نوع سرمایه گذاری است.

با توجه به اینکه گرجستان عضو ناظر اتحادیه اروپا و ناتو شده است، در آینده و به شرط کسب شرایط لازمه، گرجستان عضو دائم اتحادیه اروپا می شود، در اینصورت می‌توان گفت یکی از مزیت های خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان این است که امکان سفر به کشورهای اروپایی را بدون ویزا خواهید داشت.

تعدا گردشگران در گرجستان و البته در تفلیس روز به روز در حال افزایش است و قیمت های بسیار خوب خرید ملک در تفلیس می تواند به شما به افزایش درآمد نیز کمک نماید و به دلیل آن که بازار اجاره در تفلیس سودآور می باشد.

لینک منبع: قانون جدید اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار