مدیرعامل ستاد دیه استان فارس از تعهد پرداخت بیش از سه میلیارد تومان در جشن گلریزان فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده که توانسته‌ایم ۱۱۱ زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنیم.
کد خبر: ۷۶۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 13 July 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:اصغرترا‌ب‌پور به آزاد سازی 17 زندانی جرائم غیر عمد در دهه کرامت اشاره کرد و اظهارداشت: از این تعداد زندانی 2 نفر زن هستند و مجموع بدهی این 17 زندانی750 میلیون تومان بوده است همچنین در دو ماه گذشته 111 زندانی جرائم غیر عمد با مشارکت خیرین از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های ستاد دیه و همکاری مددکاران در زندان‌ها توانسته‌ایم برای 17 زندانی جرائم غیر عمد مذکور مبلغ 363 میلیون تومان از شکایان تخفیف دریافت کنیم افزود: اکثر جرائم این زندانیان به دلیل دیه ناشی از تصادفات، بدهکاری در پرداخت دیه، حوادث کارگاهی و مهریه است.

 

تراب‌پور با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 206 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های فارس نیازمند حمایت کمک‌های خیرین هستند افزود: عمده این زندانیان به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم پرداخت بدهی خود روانه زندان شده‌اند و اکثر افراد بین 25 تا 80 سال سن دارند.

تراب‌پور افزود: در سال گذشته با تلاش مسئولان قضایی از بین 600 زندانی مهریه تعداد 470 نفر آنان آزاد و مابقی به دلیل داشتن جرم‌های مرکب در زندان هستند.

وی از خیرین خواست برای پرداخت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به حساب‌های عامل و یا با مراجعه به ستاد دیه مبالغ خود را پرداخت کنند زیرا افرادی هستند با معرفی خودشان از سوی ستاد دیه استان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند و گفت: تاکنون دو نفر از آنان نیز دستگیر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار