به قلم ابوذر_غلامنژاد،روزنامه نگار
نگاهی به جنبه های این رویداد
کد خبر: ۷۶۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 15 July 2019

 شرح اتفاق: بر اساس شنیده ها دختر یکی از مسئولان شهر میاندوآب با همکاری پدر خود و چند معلم در آزمون کنکور سراسری به شیوه ای مدرن و با استفاده از بستر اینترنت دست به تقلب زده اند که خوشبختانه این امر در سر آزمون توسط برگزار کنندگان و مراقبان تشخیص داده شده و از ادامه امتحان آن دختر جلوگیری به عمل آمده است. 

طبق شنیده ها ماجرا از این قرار بوده که دختر یکی از مسئولان شهری به نام آقای (س.ح) از طریق اسمارت واچ (ساعت_هوشمند) در سر جلسه آزمون کنکور که در شهرستان ملکان حضور یافته بود از صفحه سوالات تصویر میگرفته و آن را به تیم چند نفره ای که تعدادی از آنها نیز از معلمان شهر بوکان بوده و در هتل_صدرای این شهر مستقر بودند ارسال می نموده است. به گفته برخی از افراد این دختر خانم به بهانه حالت تهوع داشتن دو سه بار به سرویس بهداشتی محل آزمون مراجعه می کند که این امر و توجه بیش از اندازه اش به ساعت مچی(هوشمند) مراقبان و برگزار کنندگان را به شک وا داشته و باعث پی بردن به ماجرا شده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
واقعا فساد داره همه گیر میشه. مسولی که خودش دم از عدالت میزنه روز بعد بانی فساد میشه. جطور می توان قبول کرد که جای یک داوطلب کنکوری که شب و روز بیدار مونده و بی خوابی کشیده و به اصطلاح دود چراغ خورده رو یک داوطلبی بگیره که به جای بی خوابی کشیدن چک کشیده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار