فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به ضرورت انجام عملیات ترمیم و بهسازی سیستم های روشنایی در این محور، جاده هراز از ساعت ۲۱ دوشنبه بیست و چهارم تیر ماه بسته می شود.
کد خبر: ۷۶۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 15 July 2019

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ سیاوش محبی روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انسداد در کیلومتر ۲۰ در محدوده تونل وانا اجرایی می شود و از ساعت ۲۱ دوشنبه ۲۴ تیرماه تا ساعت ۵ صبح سه شنبه ۲۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مسیر جایگزین اظهار داشت: هموطنان در زمان انسداد مسیر یاد شده از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس به شمال کشور سفر کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران از فعالیت گشت های نامحسوس در مسیرهای هراز و فیروز کوه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد سفرهای تابستانه و ترددهای بالا در جاده های شرق استان، تعدادی خودروی سراتو به این فرماندهی تخصیص داده شده است که به صورت نامحسوس و شبانه روزی در سطح محورها فعال خواهند بود.

محبی عنوان کرد: از ساعات اولیه صبح امروز، تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر هفته فصل تابستان شاهد افزایش سفرها به شهرهای شمالی کشور هستیم، خاطر نشان کرد: هموطنان با توجه مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از شتابزدگی و رعایت سرعت مطمئنه، برنامه ریزی برای استراحت قبل و در حین سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی سفری امن و ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار