فرماندار شمیرانات می‌گوید همه مسئولان این شهرستان موظف شده‌اند امکانات ورزشی لازم را در فصل تابستان و اوقات فراغت برای استفاده خانواده‌ها به‌ویژه مادران، دختران جوان و زنان خانه‌دار فراهم کنند.
کد خبر: ۷۶۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 17 July 2019

به گزارش تابناک تهران، سیاوش شهریور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرداران منطقه یک، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و دهیاران شهرستان به منظور ایجاد امکانات در حوزه اوقات فراغت موظف به همکاری با اداره ورزش شهرستان شده‌اند.
وی افزود: اولویت سلامت و خانواده با دختران جوان و بانوان خانه دار است و لذا تمامی دستگاه‌ها باید ظرفیت های ورزشی خود را بویژه در ایام تابستان با اولویت در اختیار این قشر قرار دهند.

به گزارش ایرنا جلس، شورای ورزش شمیرانات روز گذشته (سه‌شنبه) در حالی برگزار شد که مسئولان ورزش و جوانان شهرستان با ارائه گزارش فعالیت و موفقیت‌های ورزشی سال گذشته این شهرستان بر اجرای طرح‌های جدید به منظور ارتقای سلامت جسمی و روانی شهروندان تاکید کردند.

فرهنگ سازی ورزش خانوادگی در قالب طرح «تابستانه با ورزش» از جمله طرح های ویژه ای به شمار می رود که با جدیت در فضاهای باز شهرستان شمیرانات در دست اجرا اعلام شده است.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ پایتخت) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر دارای ۴۳ هیات ورزشی در شمال و شمال شرقی تهران گستره شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار