سیدعلی اصغر محمودی در نشست خبری در محل بیمارستان حکمت ساری، مجموع طلب تامین اجتماعی استان را حدود ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به رویکرد حمایتی استاندار بومی مازندران و شهردار جدید، مقرر شد تا وضعیت بدهکاری شهرداری ساری در نشست آینده در تهران تعیین تکلیف شود
کد خبر: ۷۶۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 17 July 2019

 سیدعلی اصغر محمودی در نشست خبری در محل بیمارستان حکمت ساری،  به مناسبت  گرامیداشت هفته تامین اجتماعی برگزارشده بود  مجموع طلب تامین اجتماعی استان را حدود ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به رویکرد حمایتی استاندار بومی مازندران وصول مطالبات امید بخش و محقق خواهدشد.

عضوشورای اداری استانداری مازندران با بیان اینکه ۵۰ هزار کارفرما ۶۰۰ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهی دارند گفت: از این میزان ۶۳ میلیارد تومان مربوط به بدهی دستگاه‌های اجرایی است .

 

این مقام مسوول با اشاره به این نکته که ۹۰ درصد درآمد تامین اجتماعی از محل دریافت حق بیمه است، گفت: سازمان تامین اجتماعی برای تامین هزینه های ناشی از تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت نیازمند وصول مطالبات است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه ۶۳۰ هزار بیمه شده اصلی در مازندران وجود دارد، گفت که هیچیک از جمعیت بیمه شده دارای دفترچه با مشکل اعتبار مواجه نیستند،.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار