بهمن بوچانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: بیش از ۳۰۰ خانوار در حوزه اجتماعی تحت پوشش بهزیستی سرپل ذهاب قرار دارند.
کد خبر: ۷۶۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 17 July 2019

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به ارائه خدمات گوناگون به مددجویان گفت: در سال ۱۳۵۹ و با پیگیری‌های شهید بزرگوار محمد علی فیاض بخش، سازمان بهزیستی تشکیل شد و این سازمان مرهون تلاش‌های این شهید والامقام است.

وی افزود: از فروردین‌ماه سال ۹۷ تا به امروز، بالغ بر ۱۴۶۵ درخواست مساعدت به اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب با عناوین مختلف ارجاع شده که پس از بررسی و ارزیابی‌های مددکاری، به تعداد ۲۸۶ مورد آن مبلغی به عنوان کمک موردی پرداخت گردیده است.

بوچانی بیان کرد: سرپل ذهاب در دو حوزه امور اجتماعی و امور توانبخشی تعداد ۱۹۴۰ نفر معلول سازمان یافته و دارای پرونده توانبخشی دارد که همه این عزیزان کد ملی مشخص در قالب کد‌های خفیف متوسط، شدید و خیلی شدید دارند که به صورت مستمر به آنان ارائه خدمت می‌شود و اکنون در حوزه اجتماعی حدود ۳۹۰ خانوار تحت پوشش داریم که زنان سرپرست خانوار هستند.

رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب در پایان خاطرنشان کرد: در زلزله آبان ماه ۹۶، این سازمان به ازای هر واحد تخریبی ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داشته که خوشبختانه ما امروز به پایان ۹۹ درصدی ساخت مسکن روستایی در شهرستان رسیده ایم که ان شاالله در آینده نزدیک مراسم اختتامیه ساخت آنان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار