شهردار رشت در راستای همکاری بین مجموعه مدیریت شهری و صدا و سیما به دیدار مدیرکل صدا و سیمای گیلان مرکز گیلان رفت.
کد خبر: ۷۶۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 22 July 2019

 ضرورت همراهی صدا و سیما با مدیریت شهری/ آمادگی شهرداری برای همکاری با صدا و سیما در تولید برنامه‌هایی با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی

 

تابناک / شهردار رشت با اشاره به پتانسیل های بالقوه در شهر و فرهنگ بالای رشتوندان تصریح کرد: شهروندان با آمادگی کامل همراه با مجموعه مدیریت شهری در توسعه شهر مشارکت خواهند کرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت همراهی صدا و سیما با مدیریت شهری یادآور شد: اگر صدا و سیما در کنار شهرداری قرار نگیرد کار مجموعه مدیریت شهری سخت خواهد شد.

احداث بزرگترین پارک آبی در رشت در آینده نزدیک

وی با تاکید بر پتانسیل رشد و توسعه و امکان سرمایه گذاری در این شهر خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز اخیر سرمایه گذاران زیادی وارد شهر رشت شده اند و پروژه های کلانی نیز پیشنهاد داده اند. امروز شهر نیازمند سرمایه گذار است، و نباید شرایط را به گونه ای رقم زنیم که پایه های ورود آنان سست شود.

ناصر حاج محمدی از احداث بزرگترین پارک آبی در رشت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲۵ میلیارد تومان در رشت سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شورا در جذب سرمایه گذار خاطرنشان ساخت: امروز شهر نیازمند خدمت است، بنابراین شورا با کار نظارتی خود نقش زیادی می تواند در جذب سرمایه گذار داشته باشند.

حاج محمدی در ادامه نشست خود با مدیرکل صدا و سیما از آمادگی شهرداری رشت جهت همکاری با صدا و سیما در راستای تدوین و پخش برنامه های رعایت اخلاق و فرهنگ شهروندی خبر داد و گفت: رسانه ملی می تواند با پخش انیمیشن های آموزشی در زمینه ترویج فرهنگ تفکیک زباله از منزل و آموزش سایر موارد مرتبط با فرهنگ شهروندی همراه و همگام با شهرداری در توسعه همه جانبه شهر گام بردارد. 

منبع: ایلنا
برچسب ها: شهرداری رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار