شهردار ملارد گفت: طرح جهادی تنظیف شهری ملارد با مدیریت معاونت خدمات شهری و زیست محیطی عملیاتی شد.
کد خبر: ۷۶۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 22 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ حسین موسوی در حاشیه بازدید و نظارت بر طرح تنظیف شهری ملارد در گفت وگو باخبرنگار مهر ارائه خدمات در موضوعات سیما و منظر را یکی از وظایف شهرداری برشمرد و دراین باره اظهار داشت: توجه به سیما و منظر شهری می‌تواند آرامش، نشاط و شادابی شهروندان را به همراه داشته باشد و امیدواریم با تداوم و اجرایی شدن این طرح بتوانیم بخشی از خواسته و مشکلات شهروندان را مرتفع سازیم.

وی ادامه داد: در این طرح سازمان زیبا و منظر شهری و معاونت زیربنایی و ترافیکی نیز حضور دارند و توجه به مباحث زیست محیطی نیز از تأکیدات این طرح ارزشمند است.

موسوی تصریح کرد: هم اکنون بلوار رسول اکرم بطور کاملاً در حال نظافت و رفع سد معبر است و موارد مختلفی از اصلاحات در هنگام این عملیات بصورت همزمان انجام می‌پذیرد و همچنین برای تسریع در کار اصلاحات مربوط به حوزه عمرانی نیز کارشناسان معاونت زیربنایی و ترافیک در محل حضور داشته و موارد را ثبت می‌کنند.

شهردار ملارد یادآور شد: سازمان سیما و منظر شهری نیز فضای سبز میانی بلوار رسول اکرم را همزمان با این طرح بازپیرایی می‌نماید و امید است که این طرح سیمای شهر را شاداب نموده و بخشی از نیاز شهر را مرتفع کرده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار