عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شورایاری ها گفت: این مهم حدود ۵۰ درصد از زحمات مربوط به برگزاری انتخابات را کاهش می‌دهد و به همین میزان هم از انحرافات و تخلفات احتمالی در جریان رای‌گیری جلوگیری می کند.
کد خبر: ۷۶۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 23 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمدسالاری روز سه‌شنبه در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: طی چند روز گذشته که در گردهمایی‌های کاندیداهای مناطق حضور داشتم شاهد برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط ستاد هماهنگی شورایاری ها در این حوزه بودم.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن رای‌گیری در انتخابات شورایاری ها در دوره پنجم (چهارم مرداد)‌بیان کرد: از آنجاکه در دوره گذشته ریاست هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها را برعهده داشتم بخوبی می‌دانم رایگیری سنتی که در انتخابات معمول است، زمینه ساز مشکلات و چالش هایی در جریان انتخابات خواهد بود.

سالاری اظهارامیدواری کرد که در انتخابات روز جمعه هفته جاری شاهد مشارکت بیشتر شهروندان نسبت به دوره های گذشته در این انتخابات باشیم.

شورایاران بازوان مشورتی شورای اسلامی شهر تهران در محله های پایتخت به شمار می روند که می توانند با انعکاس مشکلات هر محله در تصمیم گیری های مدیریت شهری موثر باشند.

این انتخابات برای پنجمین دوره در بیش از ۳۵۰ محله پایتخت برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار