مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران گفت: بیش از ۱۰ میلیون تومان به ازای تولید و توزیع به هر واحد خانه در منطقه٢٢ هزینه می شود تا آب در اختیار مشترکان قرار گیرد.
کد خبر: ۷۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 24 July 2019

به گزارش تابناک تهران، فرید ظهیری روز چهارشنبه در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از طرح‌های اجرایی منطقه ۳ و ۲۲ و تصفیه خانه ششم اظهار داشت: قیمت آب تمام شده در تهران نسبت به مبالغی که از مصرف کنندگان دریافت می‌شود بسیار زیاد است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب جز شرکت‌های بدهکار است و قیمت‌های واقعی را دریافت نمی‌کند.

وی با اشاره به رشد جمعیت در منطقه ۲۲ بیان داشت: با افزایش ساخت و سازها و رشد بیش از پیش بینی شده باعث شده است تا شاهد چالش‌هایی در آبرسانی به این منطقه باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های آبرسانی در منطقه ۲۲ نیاز به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه است این در حالی است که بودجه تخصیص یافته ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

ظهیری با اشاره به اینکه در منطقه ۲۲ نیاز به بازسازی و اجرای ۲۵۴ کیلومتر شبکه توزیع آبرسانی است گفت: نیازمند کمک شورای اسلامی و شهرداری تهران برای صدور مجوزهای حفاری و تخفیف در هزینه‌های شهری هستیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون طرح‌های اضطراری برای آبرسانی و تأمین آب مورد نیاز در منطقه ۲۲ صورت گرفته است.

ظهیری به جزئیات تصفیه خانه ششم اشاره کرد و گفت: بحث سازه‌ای این تصفیه خانه به اتمام رسیده است و نیازمند تجهیزات آن توسط شرکت آب ومنطقه ای استان تهران هستیم.

وی گفت: شرکت آب و منطقه‌ای استان تهران نیز در حال پیگیری است تا با تکمیل این تصفیه خانه نیاز منطقه ۲۲ حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون یک تصفیه خانه موقت در منطقه ۲۲ ایجاد شده است تا بخشی از نیاز این منطقه را حل کند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد مشترکان فعال در منطقه ۲۲، حدود ۱۶ هزار است.

وی بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: در مساجد، محله سراها، مجتمع ها و مکان ها پرتردد برنامه های فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته است که امیدواریم تاثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار