شهردار قرچک در خصوص هرگونه توقف غیرمجاز دست‌فروشان و سد معبر وانت‌بارها در معابر شهر قرچک ممنوع است، گفت: جمع‌آوری متخلفان با حکم دادستانی توسط ضابطان نیروی انتظامی و شهرداری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 24 July 2019

به گزارش تابناک تهران محسن خرمی شریف شهردار قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص توقف غیرمجاز دست‌فروش و سد معبر وانت‌بار، اظهار داشت: به‌منظور رفع مشکلات شهروندان که به دلیل سد معبر وانتی‌ها و دست‌فروشان در خیابان‌های اصلی ایجادشده است، جمع‌آوری متخلفان با حکم دادستانی توسط ضابطان نیروی انتظامی و شهرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح انضباط شهری باهدف رفع سد معبر و پیش‌گیری از اخلال در نظم عمومی در معابر اصلی شهر قرچک که توسط تعداد بسیاری خودرو وانت‌بار ایجادشده و پیرو درخواست‌های متعدد و مکرر مغازه‌داران و ساکنین این مناطق مبنی بر ورود مدیریت شهری برای رفع این مشکلات، طی هماهنگی‌های انجام‌شده و از تاریخ 25 تیرماه با حکم دادستان محترم جمع‌آوری و توقیف خودروهای وانت که اقدام به فروش میوه و مواد غذایی می‌نمایند؛ در دستور کار قرار گرفت.

شهردار قرچک بیان کرد: توقف این خودروها و دست‌فروشان در خیابان‌های اصلی، میدان‌ها و معابر عمومی مشکلاتی را برای تردد دیگر خودروها به وجود آورده است و برخی از حوادث رانندگی، ناشی از توقف این خودروها در حاشیه راه‌های اصلی شهر است.

خرمی شریف تأکید کرد: هرگونه سد معبر و مزاحمت در پیاده‌رو و سواره‌رو مطابق قانون ممنوع است و خودروهایی که مرتکب این تخلف ‌شوند توسط پلیس راهور و ضابطین نیروی انتظامی اعمال قانون می‌شوند و مالکین خودروها جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی خواهند شد.

وی در پایان از شهروندان قرچک خواست که از هرگونه توقف غیرمجاز جهت دست‌فروشی و سد معبر وانت‌بار جهت فروش میوه و مواد خوراکی در سطح شهر خودداری کنند و به حقوق دیگر شهروندان احترام بگذارند و مدیریت شهری را در بهتر اداره کردن شهر یاری رسانند.

به گزارش فارس، این طرح با توجه به شکایت مردم به دادستان انقلاب و عمومی و شهرداری صورت گرفت که در برخی ساعات پیک ترافیک دست‌فروشان و سد معبر وانت‌بار در معابر قرچک مشکلاتی برای عبور و مرور وسایل نقلیه ایجاد کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار