مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به منظور برخورداری روستائیان از امکانات ورزشی، از مدیران می‌خواهیم تا احداث سالن های ورزشی در این مناطق را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۶۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 27 July 2019

به گزارش تابناک تهران، رضا گل محمدی روز شنبه در دیدار با فرماندار قرچک گفت: با بالا رفتن قیمت زمین در شهرستان های استان تهران، احداث برخی از پروژه ها با مشکل مواجه شده و باید برای رفع این مشکل چاره ای اساسی اندیشیده شود.
وی افزود: به منظور رفع مشکل کمبود فضای ورزشی به ویژه در مناطق روستایی، مدیران باید احداث سالن‌های ورزشی در روستاها را در دستور کار خود قرار دهند لذا از فرمانداران درخواست می شود تا در سال ۹۸، اعتبار مناسبی را برای این مهم در نظر گیرند.
گل محمدی اظهار داشت: نگاه ویژه فرمانداری به مقوله ورزش در توسعه اماکن ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا در کنار اختصاص اعتبارات ملی برای قرچک، از اعتبارات شهرستانی برای این موضوع استفاده شود.
وی با تأکید بر لزوم راه اندازی پایگاه قهرمانی، از تعیین ورزشگاه شهدای هفتم تیر قرچک به این منظور خبر داد.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آماده است تا در صورت اختصاص زمین از سوی دهیاری، برای ساخت پروژه های ورزشی در مناطق روستایی اقدام کند.
سرانه ورزشی قرچک پایین است
فرماندار قرچک نیز در این جلسه با اشاره به سرانه ورزشی اندک شهرستان، خواستار توجه مسئولان استانی به توسعه فضای ورزشی شد.
بهمن خطیبی افزود: در تمامی اقدامات و تصمیمات صورت گرفته لازم است که منافع مردم در نظر گرفته شود، اعتبارات شهرستان ها اندک بوده و جوابگوی نیاز موجود نیست لذا کمک استان می تواند از مشکلات موجود بکاهد.
وی تصریح کرد: قرار است که اختیارات مدیریت جامع روستا در اختیارات دهیاران قرار گیرد که مدیریت ورزشی نیز یکی از اختیاراتی است که باید با تدبیر قانون، به خود روستائیان واگذار شود.
خطیبی اظهار داشت: دولت با اختصاص اعتبارات مناسب از محل مالیات بر ارزش افزوده، اقدامات موثری را در مناطق روستایی انجام داده که یکی از این فعالیت ها، ساخت اماکن ورزشی است، امکاناتی که به دلیل قرار گرفتن روستا در مجاورت شهر، همه افراد جامعه از آن  استفاده می کنند.
وی با تأکید بر لزوم تکمیل ورزشگاه ولی عصر(عج) قرچک گفت:  این ورزشگاه آبروی شهرستان است و باید با توجه ویژه مسئولان استانی تکمیل و در اختیار علاقه مندان به ورزش قرار گیرد.
قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار