نقوی حسینی خبر داد؛
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به ورامین در روز سه شنبه و تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه مترو این ۳ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 28 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در روز سه شنبه خبر داد و افزود: پروژه احداث مترو تهران به شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا از سال ۸۶ تاکنون و به مدت ۱۲ سال در حال اجرا است.

وی احداث این مترو را مطالبه جمعیت یک میلیونی این ۳ شهرستان دانست و گفت: متأسفانه این پروژه علی رغم پیشرفت ۷۵ درصدی و پیگیری‌های مستمر از طریق مسئولین کند و فرسایشی شده است و لذا با درخواست اینجانب و دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان به این طرح تخصیص داده شد، تا شاهد اجرای سریع‌تر و خدمت رسانی شایسته‌تر به مردم منطقه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لذا رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز سه شنبه برای بازدید از مراحل اجرا و ساخت مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا و افتتاح و بازدید از برخی پروژه‌های صنعتی و اشتغال زاییبه این ۳ شهرستان سفر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار