کد خبر: ۷۶۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 28 July 2019

مروارید خلیج فارس، جزیره کیش یکی از زیباترین نقاط ایران می باشد، که از زمان حکومت هخامنشیان تاکنون جز کشور ایران می باشد. این جزیره توریستی جز مناطق آزاد کشور حساب می شود به همین دلیل مسافران خارجی آن احتیاجی به دریافت ویزا ندارند، و به راحتی می توانند تنها با خرید بلیط هواپیما کیش وارد جزیره شوند و به محض ورود در فرودگاه ویزا خود را دریافت نمایند. همین مسئله باعث شده است که سالانه بیش از یک میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی وارد این جزیره شوند.

جزیره کیش دارای آب وهوایی بسیار گرم می باشد. اما چون این جزیره جزء 4 نقطه کره زمین با درصد اکسیژن خالص بسیار زیاد می باشد. تحمل این گرما راحت بوده و می توانید با خستگی خیلی کمتر کل جزیره را بگردید. همین امر باعث می شود مسافران بتوانند به راحتی با چند روز تور کیش تمامی جاذبه های گردشگری جزیره را ببینند. (تور کیش طاهاگشت) از میان تمامی جاذبه های کیش پارک دلفین ها، شهر زیرزمینی کیش، تم پارک اوشن و جزیره هندورابی مهم ترین آن ها می باشند.

مسافرت دریا

ارزان ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش

به طور کلی درباره تمامی مقاصد، ارزان ترین زمان سفر، زمانی است که تقاضا کم بوده و مسافران کمتری وارد آن شهر می شوند. درباره کیش نیز همین مسئله وجود دارد. این جزیره با وجود گرم بودن آب و هوا در تمامی فصول سال بسیار مورد توجه می باشد، و همیشه مسافر دارد. اما اوج زمان سفر و خرید بلیط هواپیما کیش از اواخر پاییز تا بعد از تعطیلات نوروز می باشد. اما در این میان در ماه اسفند به دلیل نزدیک شدن به عید نوروز کمی از مسافران شهر کم می شود و هزینه ها نیز پایین می آیند.

اگر هدف شما تنها بازدید از کیش می باشد و یا به دنبال سفری اقتصادی می باشید. بهتر است زمانی که هزینه خرید بلیط هواپیما و هتل کیش پایین می باشد به این شهر سفر کنید. ارزان ترین زمان های زمان هیا سفر به کیش به شرح زیر است.

اسفند ماه: در این ماه اکثر مردم سرگرم خانه تکانی و آماده شدن برای جشن نوروز می باشند و کم تر کسی است که به فکر سفر باشد. شما می توانید از فرصت استفاده کنید و تا هوا گرم نشده است و هزینه ها پایین میباشد به کیش سفر کنید.

خرداد ماه: در این ماه مدارس و دانشگاه ها مشغول برگزاری امتحانات هستند و خانواده های بسیار کمی تصمیم به سفر می گیرند و همچنین رو به گرما رفتن هوا باعث کم شدن مسافران کیش می شود. اما اگر شما درگیر امتحانات نیستید می توانید تا هوا خیلی گرم تر نشده به کیش سفر کنید و هزینه سفر را تا حد امکان کاهش دهید.

تابستان: در فصل تابستان هوا کیش به شدت گرم می باشد و تقریباً مسافران به نصف می رسند. اما به دلیل این که فصل تعطیلات می باشد، هزینه ها خیلی کم  نمی شود اما باز هم می توانید کم تر از زمان اوج قیمت ها هزینه کنید.

اوایل پاییز: در اوایل این فصل به دلیل شروع مدارس تعداد مسافران بسیار کم می شود و می توانید بلیط را کمی ارزان تر تهیه کنید.

به این نکته دقت داشته باشید که بلیط پرواز هایی که در اواسط هفته انجام می شوند بسیار ارزان تر از اواخر و اوایل هفته می باشد. و برنامه ریزی سفر در اواسط هفته می تواند تا حدودی هزینه سفر را کاهش دهد. همچنین بلیط های طول روز از صبح تا آخر شب روند صعودی دارند و هزینه بلیط بیشتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه بلیط هواپیما به کیش و سایر مقصد ها به آدرس www.tahagasht.com مراجعه کنید.

مسافرت هواپیما

سفر به کیش با هواپیما

برای سفر به کیش راه های گوناگونی وجود دارد اما راحت ترین راه و همچنین  پرطرفدار ترین راه سفر به این شهر از طریق راه هوایی و با هواپیما می باشد. در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی هستند که به فرودگاه بین المللی کیش پرواز دارند. اصلی ترین ایرلاینی که به این شهر پرواز دارد، ایرلاین کیش ایر می باشد که پرواز های منظم داخلی و بین المللی به شهر های داخلی تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و به شهر های خارجی ابوظبی و دبی دارد.

شماره مرکز تماس فرودگاه کیش: 44443300 - 44443200

اصلاعات پرواز فرودگاه کیش: 199

پیش شماره جزیره کیش: 076

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار