رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان قرچک با بیان اینکه شبکه‌های فرسوده و قدیمی سبب هدررفت آب و ایجاد اختلال در آب‌رسانی مطلوب می‌شود گفت: در سه ماه نخست سال جاری با اجرای عملیات لوله‌گذاری در نقاط مختلف شهر قرچک بیش از ۲ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه اجرا شد.
کد خبر: ۷۶۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 29 July 2019

به گزارش تابناک تهران، علی جعفری‌نسب با اشاره به تقدیر امام جمعه و مردم شهرستان قرچک از عملکرد اداره آب شهرستان قرچک اظهار داشت: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری است که در این راستا سعی شده تمام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات به مردم شهرستان قرچک به‌کار گرفته شود.

 وی ادامه داد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت‌رسانی به مردم، اداره آب و فاضلاب شهرستان قرچک توانست از ابتدای سال 98 تا پایان خردادماه 2 هزار و 323 متر از خطوط فرسوده و قدیمی شبکه توزیع آب شهری قرچک را نوسازی کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان قرچک افزود: به ‌منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب عملیات اصلاح شبکه آب‌رسانی به ‌صورت مستمر و مطابق برنامه‌ریزی از سوی این امور پیگیری می‌شود.

جعفری‌نسب همچنین با بیان اینکه شبکه‌های فرسوده و قدیمی سبب هدررفت آب و ایجاد اختلال در آب‌رسانی مطلوب می‌شود تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری با اجرای عملیات لوله‌گذاری در نقاط مختلف شهر قرچک بیش از 2 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه اجرا و به ‌موازات آن خطوط قدیمی از مدار بهره‌برداری خارج شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار