مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: روسای ادارات و نهادها، نقد کردن خبرنگاران از خود را از حالت شعار خارج کنند و اجازه دهند اصحاب رسانه به‌راحتی مسؤولان را مورد نقد قرار دهند.
کد خبر: ۷۶۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 30 July 2019

به گزارش تابناک تهران، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران، اظهار داشت: شهرستان قرچک در حوزه خبر و رسانه رتبه برتر در استان را دارد و باید از اطلاع‌رسانی خبرنگاران تقدیر شود.

وی گفت: نقد سازنده باعث پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود در نتیجه مسؤولان باید به خبرنگاران و مدیران روابط عمومی اجازه نقد را بدهند و انتقادپذیر باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تصریح کرد: روسای ادارات و نهاد ها، نقد کردن خبرنگاران از خود را از حالت شعار خارج کنند و اجازه دهند اصحاب رسانه به‌راحتی مسئولان را مورد نقد قرار دهند.

بابایی افزود: فضای مجازی یکی از عوامل توسعه در کشورهای پیشرفته است و اگر فرهنگ‌سازی انجام نشود گاهاً ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: سرانه فرهنگ در استان تهران بسیار ضعیف است و اگر فرهنگ‌سازی در هر حوزه‌ای مناسب باشد پیشرفت حاصل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تأکید کرد: از خبرنگارانی که در عرصه خبرنگاری فعالیت دارند تقدیر می‌کنیم و خبرنگارانی که رسالت خبر را به‌درستی انجام نمی‌دهند باید از این عرصه خارج شوند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های رسمی در اطلاع‌رسانی نقش بسزایی دارند و باید همه مسؤولان از خبرنگاران حمایت ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار