فرماندار قرچک در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران، انتقاد رسانه‌ها را عامل پیشرفت دانست و گفت: انتقاد باید به نحوی بیان شود تا به رفع مشکلات کمک کند.
کد خبر: ۷۶۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 30 July 2019

به گزارش تابناک تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران درباره فعالیت و انتقاد رسانه‌ها اظهار کرد: انتقاد باعث پیشرفت می‌شود و انتقاد باید به نحوی باشد تا زمینه ساز رفع مشکلات شود.

وی گفت: یکی از الزامات مدیریت، دسترسی به اخبار و اطلاعات است و این اخبار را رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

فرماندار قرچک افزود: مسؤولان و مدیران دولتی قرچک به‌هیچ‌وجه از خبرنگاران شکایت نکرده‌اند و معتقد به حمایت از خبرنگاران هستیم، که بتوانند از اقصی نقاط کشورمان اخبار و اطلاعات را منتقل کنند و سبب تحرک مدیران و پویایی جامعه شود.

خطیبی ضمن بیان اینکه از الزامات مدیریت این است که به اخبار و اطلاعات دسترسی داشته و از رویدادها مهم اطلاع داشته باشند، بیان کرد: در انتشار خبر باید اطلاعات درست مخابره شود چراکه خبررسانی درست باعث می‌شود تا خیلی از حوادث و اتفاقات موجود پیشگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید قدردان زحمات خبرنگاران بود حتی اگر منتقد شما هستند باید این را بدانید که انتقاد باعث پیشرفت می‌شود.

نام گذاری بوستان، سرای محله و یک میدان به نام خبرنگار در قرچک

در ادامه مراسم محسن خرمی شریف شهردار قرچک اظهار کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مهم به مردم و انعکاس اخبار جایگاه بسیار مهمی دارند و شهروندان را در حوزه‌های مختلف آگاه می کنند.

وی درباره گرامیداشت مقام خبرنگار در روز 17 مردادماه بیان کرد: اقداماتی در شهرستان قرچک در راستای تکریم جایگاه خبرنگار و قدردانی از زحمات این قشر صورت گرفته است که می‌توان به ساخت بوستان خبرنگار، سرای محله خبرنگار و نام گذاری میدان خبرنگار اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار