شهردار قرچک با اشاره به اینکه خبرنگاران از مظلوم ترین قشر فرهنگی جامعه هستند گفت: سرای محله خبرنگار در پارک خبرنگار شهر قرچک در حال احداث است.
کد خبر: ۷۶۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 30 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ محسن خرمی شریف پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران طی سخنانی با اشاره به اینکه خبرنگاران از مظلوم ترین قشر فرهنگی جامعه هستند اظهار داشت: با یاری خداوند سرای محله خبرنگار در پارک خبرنگار شهر قرچک در حال احداث است، که پس از آن یک سالن و محل مناسب در این سرای محله در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

وی برگزاری نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران را بسیار پر اهمیت توصیف کرد و افزود: بسیاری از خدمات ادارات به مردم به واسطه اطلاع رسانی مناسب خبرنگاران و زحمات این عزیزان است.

شهردار قرچک ضمن تاکید بر اهمیت بالای رسانه در کارکردهای اجتماعی گفت: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران در جهت بهبود وضعیت شهری و توسعه همه جانبه آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

خرمی شریف با اشاره به نقش تاثیرگذار خبرنگاران بر آگاه سازی شهروندان از مسائل تصریح کرد: به طور حتم شهروند مطلع، ما را در انجام و رسیدن به اهداف عالی سازمانی یاری می کند.

وی  گفت: معتقدیم رسانه ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که می توانند صدای مردم را به مسئولان و پاسخ مسئولان را به مردم به درستی برسانند، در قرچک این وظیفه در حوزه رسانه ها به خوبی انجام می شود.

خرمی شریف در بخش دیگری از سخنان خود افزود: معتقد هستیم که شهر را برای خوشبختی و کسب رفاه و آرامش می سازیم لذا در راه رسیدن به این خوشبختی بایستی هر کس نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کند و با صرف زمان و انرژی، خدمات صادقانه ای را برای برآورده کردن انتظارات مردم به انجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار