فرماندار کرمانشاه گفت: امثال شهید آیت‌الله محمدی‌عراقی برای جوانان شناخته شده نیستند.
کد خبر: ۷۶۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 03 August 2019

امثال شهید عراقی را باید به جوانان معرفی کرد
به گزارش خبرنگار تابناک، فضل الله رنجبر در نشست ستاد سالگرد شهادت آیت الله بهاالدین عراقی شنبه ۱۲ مرداد ماه به ریاست رنجبر فرماندار کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد. ، با تاکید بر اینکه امثال شهید محمدی عراقی برای جوانان شناخته شده نیستند، اظهار کرد: ایشان به دست منافقین ترور شدند و منافقین در زمینه ترور کارنامه سیاهی دارند و مردم ایران آنها را جاسوس، دروغگو و خیانت کار علیه چهره های خدمتگذار می دانند. یکی از سندهای جنایات منافقین، ترور آیت الله محمدی عراقی است.

وی گفت: منافقین هرچند با شعار خدمت به خلق به میدان آمده و علم این شعار را بالا بردند، اما در عمل جز خیانت، جاسوسی و ترور چهره‌های مذهبی و سیاسی هیچ کار دیگری انجام ندادند.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه جامعه به ویژه نسل جوان را باید با شهدای شاخصی مثل آیت‌الله محمدی عراقی آشنا کنیم، ابراز داشت: هرچقدر ما به شهدا بها دهیم موجب خیر و برکت در جامعه ،پر رنگ شدن ارزش ها و توجه به خوبی ها است و این چهره های شاخصی که برای کودکان و نوجوانان آشنا نیست را ما باید از مهدکودک ها و مدارس به آنها شناساند.

رنجبر با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت و یادواره شهدا اظهار کرد: باید معرفی این بزرگان به جامعه را از مهدکودک‌ها و دبستان‌ها شروع کنیم.

 وی با تاکید به اینکه تاکنون خیلی به شهدا نپرداخته ایم گفت: باید نسل جوان و آیندگان را با زندگی نامه، خاطرات و نحوه به شهادت رسیدن شهدا آشنا کنیم.

 رنجبر در خاتمه با اشاره به ضرورت معرفی شهدا در فضای مجازی بیان داشت: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای آشنایی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار