استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به تهدیدها و تحریم های نظام جهانی سلطه گفت: همگان اصل ولایت فقیه را پذیرفته اند و باید با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در همه عرصه های فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ... تلاش کنیم.
کد خبر: ۷۶۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 04 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی   به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع مسوولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم بزرگداشت وقایع انقلاب اسلامی افزود: اگر رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بازگو نشوند به مرور زمان کم رنگ خواهند شد.

وی ادامه داد: همواره باید اهمیت وقایع و رویدادهای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی از ابتدای دهه 40 تا کنون تبیین و تشریح شده تا نسل جوان جامعه با این رخدادها آشنایی داشته باشد.

وی با اشاره به علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف دفاع از حقانیت و آرمانهای انقلاب اسلامی موجب بیمه شدن نظام شده است.

سلیمانی دشتکی ولایت فقیه را فصل الخطاب در همه امور دانست و افزود: همگان اصل ولایت فقیه را پذیرفته اند و باید با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در همه عرصه های فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ... تلاش کنیم.

وی با اشاره به 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : این نهاد در راستای معرفی وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی کار عظیمی داشته و در این راه همواره موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام دعوت از مردم و انسجام بخشی به مراسم و مناسبت ها را از مهمترین رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار گفت: این نهاد با رویکردی انقلابی و استکبارستیزی بعد از انقلاب اسلامی نقش مؤثری در برگزاری منسجم، هماهنگ و فراگیر آیین‌های تاریخی انقلاب اسلامی و ایجاد بستر مناسب برای انجام شعایر انقلابی همانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و سایر ایام‌الله داشته است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: نقش بی‌بدیل و تاریخی و اثرگذار این شورا که منجر به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است، بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در یوم‌الله‌های مختلفی که نماد ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، نشان می‌دهد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج عمومی مردم نقش قابل قبولی ایفا کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار