نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شهرداری هنوز لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی- کاربردی را به شورا ارسال نکرده است و باید هر چه زودتر نسبت به آن اقدام کند.
کد خبر: ۷۶۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سید حسن رسولی روز یکشنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری تهران، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌های وابسته ۱۵ اردیبهشت امسال در صحن شورا به تصویب رسید و بر اساس آن شهرداری موظف شد نسبت به ساماندهی موسسه ها و مراکز آموزشی علمی- کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند.

وی ادامه داد: مطابق بند "الف" ماده واحده این طرح به منظور کمک به اجرای بهتر ماموریت های ذاتی شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مراکز آموزشی علمی- کاربردی در حوزه های ایمنی وآتش‌نشانی، حمل و نقل و ترافیک، فناوری، نوسازی، شهر هوشمند، فرهنگی و اجتماعی که تداوم فعالیت آنان مورد نیاز است، حداکثر در چهار مرکز به فعالیت خود ادامه دهد و شهرداری تهران فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه را برای تصویب شورای شهر تهران ارائه کند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات - اول تیرماه امسال- کد رشته های تحصیلی موسسه های علمی- کاربردی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد سرپرست موسسه آموزش عالی علمی _ کاربردی شهرداری تهران، جلساتی با کمیسیون‌های مرتبط با حوزه‌های تعیین شده داشته باشد تا رشته‌های تحصیلی تعیین و تکلیف و نهایی شود.
رسولی تاکید کرد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹ حدود یک و ماه نیم باقی مانده لازم است در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه مربوطه به تعیین فهرست رشته های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه به شورای شهر برای تصویب اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار