رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان دماوند از برگزاری مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر آبسرد خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ کامران طاهرعربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند، با اشاره به فعالیت هیئت دوچرخه‌سواری در این شهرستان اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری دماوند با وجود 20 عضو ثابت در حال فعالیت است.

وی افزود: در سال‌های گذشته مسابقات دوچرخه‌سواری در دماوند برگزار می‌شد، اما متأسفانه امسال با توجه به گرمای هوا این امر محقق نگردید، علاوه بر این، عدم حمایت مالی مسؤولان و نبود اسپانسر، از دیگر مشکلات ما در جهت برگزار نشدن مسابقات دوچرخه‌سواری است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان دماوند ادامه داد: سال گذشته اداره ورزش و جوانان دماوند کمک اندکی در خصوص برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری انجام داد؛ همچنین مساعدت خوبی نیز از سوی شهرداری آبسرد در این راستا صورت گرفت، اما متأسفانه در سال جاری حامی مالی در این خصوص نداریم.

طاهرعربی بیان کرد: از جمله افتخارات ما در سال گذشته، کسب مقام نخست استانی توسط تیم مستعدین دماوند و کسب مقام دوم توسط تیم نونهالان در استان تهران بود.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری به میزبانی شهر آبسرد خبر داد و گفت: در شهریور ماه سال جاری، دماوند میزبان برگزاری مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در رشته دوچرخه‌سواری خواهد بود و 200 نفر از دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و اعضای تیم ملی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری دماوند اظهار داشت: در حال حاضر، حاشیه زمین چمن دماوند به عنوان پیست دوچرخه‌سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد که تنها برای افراد تازه‌کار مناسب است، به همین جهت دوچرخه‌سواران حرفه‌ای باید از مسیرهایی مانند خیابان مطهری استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار